Είμαι 32 χρονών και είμαι Αστυνομικός..

elas-lyste.blogspot

Kαι εχεις τοσο δικιο...ολη μερα στην δουλεια μου καθομαι....περναμε τα 8ωρα χωρις να κανουμε τιποτα...

Δε ξερω αν σκεφτηκες ποτε...οτι ενα 8ωρο που 8α χρειαστει να δουλεψω μπορει να ειναι αρκετο για να σου σωσω την ζωη...δε ξερω αν σκεφτηκες ποτε πως ενα 8ωρο δουλειας μπορει να ειναι αρκετο για μενα για να χασω την ζωη μου στην προσπαθεια μου να σωσω τη δικη σου..

Δεν ξερω αν σκεφτηκες ποτε ποσο μα ποσο χαρουμενοι ειμαστε οταν περναει ενα 8ωρο που να μην χρειαστει να δουλεψουμε.....δεν ξερω αν σκεφτηκες ποτε,πως δουλευω για εμας,σημαινει να ειμαστε διπλα σου και να παλευουμε για να σωσουμε την περιουσια σου....δεν ξερω αν σκεφτηκες ποτε,πως δουλευω για εμας σημαινει,παλευουμε ρισκαροντας τη ΖΩΗ μας για να σωσουμε την δικη σου...την οικογενεια σου...τους ανθρωπους που αγαπας......

Ειμαι αστυνομικος και ξερεις τι σημαινει αυτο....πως θα κανω οτι περναει απο το χερι μου για εσενα....στο ΜΟΝΑΔΙΚΟ 8ωρο που ισως χρειαστει να δουλεψω σε ολη μου την ζωη...και ας ειναι το τελευταιο....

( απο σχόλιο αστυνομικού σε ομάδα στο facebook )

Πηγή ➤ ekapolice

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου