ΤΑΕ ΚΒΟ ΝΤΟ-Κόρη Αστυνομικού η τριταθλήτρια κόσμου Βάσια Πάλλη.

elas.lyste-blogspot

ΛΥΣΤΕ blog ➤ Είναι 17 χρονών, ετοιμάζεται για Πανελλαδικές εξετάσεις, όμως μετρά αρκετές και … βαριές διακρίσεις στο ενεργητικό της. Ο λόγος για την Πρεβεζάνα Βάσια Πάλλη,κόρη Αστυνομικού που το περασμένο καλοκαίρι κατέκτησε την τρίτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα TAEKWON-DO, στο Μπράιτον της Αγγλίας . Και όμως αυτή είναι μόνο ένα από τα όσα εχει πετύχει. Η Βάσια μας μίλησε για το άθλημα που αγαπά, τις διακρίσεις της, το συνδυασμό πρωταθλητισμού και σχολείου, καθώς δεν παρέλειψε να αναφέρει τους ανθρώπους που τη στηρίζουν. Ας δούμε, όμως, τα πράγματα από τη δική της ματιά…


-Πώς μπήκε στη ζωή σου αθλητισμός;

Η πρώτη μου γνωριμία με τον αθλητισμό ήταν σε ηλικία έξι ετών, όπου ασχολήθηκα με το βόλεϊ. Η μεγάλη μου αγάπη όμως ήταν οι πολεμικές τέχνες, έτσι σε ηλικία δέκα χρονών οι γονείς μου αποφάσισαν να μου δώσουν την ευκαιρία να ασχοληθώ με το TAEKWON-DO στο σύλλογο EFKLEA.”


-Πώς ήταν η πορεία σου αυτά τα χρόνια και ποιες είναι οι πιο αξιοσημείωτες διακρίσεις σου;

“Μέχρι τα τέλη του 2012 συμμετείχα σε τοπικά πρωταθλήματα του συλλόγου μου. Από το 2013, όπου πήρα την μαύρη ζώνη, άρχισα να συμμετέχω σε τουρνουά εκτός νομού, σε πανελλήνιο και διεθνές επίπεδο με αρκετές διακρίσεις. Οι ξεχωριστές στιγμές όμως που έχω ζήσει σαν αθλήτρια του TAEKWON-DO ήταν η συμμετοχή μου στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Μολδαβίας του 2015 κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο στις μάχες και το χρυσό στις ομαδικές μάχες καθώς και το ασημένιο στα ομαδικά(test power). Επίσης φέτος έζησα την μεγαλύτερη μου στιγμή στο άθλημα αυτό συμμετέχοντας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Μπράιτον της Αγγλίας κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο στις μάχες.”


-Πρωταθλητισμός και σχολείο… Πώς συνδυάζονται;

Ο πρωταθλητισμός για μια μαθήτρια απαιτεί πάρα πολλές θυσίες. Είναι αρκετά δύσκολο μετά από πολλές ώρες προπόνησης να γυρίσεις και να διαβάσεις. Παρόλα αυτά όμως αν αγαπάς κάτι και το θες πολύ βρίσκεις  χρόνο να τα προλάβεις όλα.”


-Τι είναι αθλητισμός για εσένα;
«Ο αθλητισμός για μένα είναι τρόπος ζωής, τρόπος έκφρασης, δεν θα μπορούσα να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς να αθλούμαι. Πρέπει να τονίσω ότι σε όλη μου την προσπάθεια υπήρξαν άνθρωποι που στήριξαν, με βοήθησαν και με έκαναν να αγαπώ το TAEKWON-DO και να το κάνω τρόπο ζωής. Πρώτος από όλους ο Δάσκαλός μου ο δεύτερος πατέρας μου ο Master Soldatos Aggelos. Είναι ο άνθρωπος που με έκανε να αλλάξω επίπεδο στο άθλημα. Είναι δίπλα μου συνέχεια, με στηρίζει και με αγαπάει σαν δικό του παιδί. Χωρίς αυτόν δεν θα είχα φτάσει εδώ που είμαι σήμερα.

 Βέβαια ο σύλλογος έχει αξιοθαύμαστους προπονητές και δασκάλους οι οποίοι κάτω από την εποπτεία του Master Soldatou, μας προετοιμάζουν για να έχουμε τα αποτελέσματα που πετυχαίνουμε. Να αναφέρω ότι στο παγκόσμιο και στο πανευρωπαϊκό είχαμε πολλές διακρίσεις σαν σύλλογος με χρυσά, ασημένια και χάλκινα από όλους τους συναθλητές μου. Τέλος, φυσικά σε όλη την πορεία μου δίπλα μου ήταν και είναι οι γονείς μου να με στηρίζουν και να με ενθαρρύνουν.»

Ευχαριστούμε τη Βάσια για το χρόνο της και την τιμή που μας έκανε. Ευχή μας ειναι ό,τι καλύτερο σε όλα τα επίπεδα , με υγεία πάνω απ’ όλα και μακάρι η νέα χρονιά να τη βρει στη σχολή που επιθυμεί!

Πηγή ➤ sovara.gr

Share on Google Plus

elas lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου