Ενα μεγάλο ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου στην "ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣ".

elas.lyste-blogspot

ΛΥΣΤΕ blog ➤ Είπαν για μας......Η Ομάδα ΔΙ.ΑΣ κομμάτι της ζωής των Πολιτων...

"Συνειδητοποιήσαμε το πόσο απαραίτητη είναι η παρουσία τους"

Με την επιστολή μου αυτή θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη ΔΙ.ΑΣ ΑΘΗΝΩΝ και συγκεκριμένα στην Ομάδα Κολωνου, με επικεφαλής τον κ Τ.Λ.και μέλη τους κυρίους Τ. Α. και Τ. Ι. σχετικά με το ακόλουθο συμβάν.

Πριν από πολύ καιρό στις 11μμ και ενώ βγαίναμε από το Εθνικό Θέατρο επί της οδού Αγίου Κωνσταντίνου, μαζί με το σύζυγό μου και άλλα τέσσερα φιλικά άτομα, δέχτηκα επίθεση από δύο νεαρούς οι οποίοι μου άρπαξαν την τσάντα.

Στην προσπάθειά μου να την κρατήσω, έπεσα στο πεζοδρόμιο. Ο σύζυγός μου έτρεξε πίσω τους προς την Πειραιώς φωνάζοντας «κλέφτες», αλλά εκείνοι εξαφανίστηκαν. Καλέσαμε αμέσως την Άμεση Δράση για να καταγγείλουμε το γεγονός , αλλά πριν ολοκληρωθεί η καταγγελία, μας κάλεσε ο κ. Τ.Ι. από το κινητό που είχα στη τσάντα μου, στο κινητό του συζύγου μου και μας είπε ότι η τσάντα βρέθηκε και οι δράστες συνελήφθησαν από την ομάδα του, λίγο πριν φτάσουν στην Πειραιώς. Καταλαβαίνετε την ανακούφιση και την ευγνωμοσύνη μας.

Η τσάντα, πέρα από τα χρήματα, περιείχε πολλά και πολύτιμα έγγραφα για μας. Στη συνέχεια πήγαμε στο ΑΤ της Ομόνοιας για να καταθέσουμε. Καθ’ όλη τη διάρκεια που παραμείναμε εκεί, οι κύριοι της Ομάδας Κολωνου, αλλά και όλο το προσωπικό του Τμήματος Ασφαλείας μας έδειξαν ευγένεια και ανθρώπινη συμπαράσταση, παρ’ όλο το φόρτο εργασίας τους μέσα σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες. Τους ευχαριστούμε θερμά και γι’ αυτό.

Η σύντομη αυτή περιπέτειά μας, που είχε αίσιο τέλος χάρη στην Ομάδα ΔΙ.ΑΣ, μας έκανε να συνειδητοποιήσουμε πόσο απαραίτητη είναι η παρουσία τους στους δρόμους για τους πολίτες της Αθήνας.

Ευχαριστώ θερμά και εύχομαι να έχετε πάντα τη δύναμη να εκπληρώνετε την αποστολή σας.

Αρετή Π.



Share on Google Plus

elas lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου