Μια βοήθεια για το Γιώργο - Ολοι μαζί μπορούμε να βοηθήσουμε. (Κοινοποιήστε παρακαλώ)

elas.lyste-blogspot

ΛΥΣΤΕ blog ➤ Ονομάζομαι Γιώργος Ιωαννίδης,
πολλοί από εσάς με γνωρίζετε και ως Μυριγκόγκο.

Πριν μερικούς μήνες είχα ένα σοβαρό ατύχημα που μου άλλαξε εντελώς τη ζωή..

Υπό κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να βρίσκομαι ανάμεσα σας, να συνεχίζουμε τα αστεία, που κάναμε, να πίνουμε τους καφέδες μας, να βλέπουμε μπάλα και να περνάμε όμορφα όπως τότε...

Για κακή μου τύχη βρίσκομαι στο κέντρο αποκατάστασης Animus .. έχω νοσοκόμες και γιατρούς να μου κάνουν παρέα..

Δεν τους θέλω πλέον
Θέλω όλους εσάς, μου έχετε λείψει όλοι..
Η αδερφή μου μου λέει πως τη ρωτάτε κάθε μέρα.


Δείτε εδώ το Video

Ο Γιώργος είναι εδώ, μας χαμογελά και μας χρειάζεται όλους.
Όλοι μαζί μπορούμε να βοηθήσουμε.

Εθνική Τράπεζα:
Αριθμός λογαριασμού:373/003418-58
Iban:GR8601103730000037300341858
Δικαιούχος: Ιωαννίδου Μαρία (αδελφή του Γιώργου)
Τηλέφωνο επικοινωνίας:6980722881

Παρακαλούμε κοινοποιήστε όποιος μπορεί και θέλει να βοηθήσει .. Να σας έχει ο θεός καλά ..

Πηγή ➤24orienhmerosi




Share on Google Plus

elas lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου