Ο Μουζάλας διαψεύδει τους δημοσιογράφους για το περιστατικό του αστυνομικού με τον μετανάστη - Με βάση αυτά που είδα σας διαψεύδω.(vid)

elas-lyste-blogspot

ΛΥΣΤΕ blog ➤ «Εγώ ήμουν μπροστά. Δεν αποκλείω το να μου ξέφυγε κάτι, αλλά με βάση αυτά που είδα, σας διαψεύδω», απάντησε ο Γιάννης Μουζάλας σε ερώτηση δημοσιογράφου για το
περιστατικό με τον αστυνομικό που χτύπησε μετανάστη μπροστά στην κάμερας στο Ελληνικό.

Ο κ. Μουζάλας, απαντώντας στην ερώτηση του δημοσιογράφου, ανέφερε: «Επίσης, μου κάνει εντύπωση ότι δεν είδατε ότι κάποιοι πήγαν να γρονθοκοπήσουν εμένα, και κάποιοι άλλοι τους αστυνομικούς».

«Εάν θέλετε να πλασάρετε μισή άποψη είναι δικαίωμά σας, ήταν όλοι οι δημοσιογράφοι και είδαν», πρόσθεσε ο υπουργός.

Πηγή ➤ real

Share on Google Plus

elas lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια :

  1. ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΤΟΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ( ΜΕΣΩ T.V. ) Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΤΟΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΣΕ ΠΟΛΥ ΕΚΝΕΒΡΙΣΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΣΚΕΦΤΙΚΑ ΟΤΙ Ο ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΥΤΡΟ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΧΤΥΠΗΣΕ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ!!! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή