"Ήταν πολύ ευγενικός ο νεαρός Αστυνομικός της Τροχαίας, έπεσα στα πόδια του, αλλά ήταν αδέκαστος!"

elas.lyste-blogspot

ΛΥΣΤΕ blog ➤ Στο Τμήμα κατέληξε ηπαρουσιάστρια καθώς σε έλεγχο της Τροχαίας, προέκυψε από το ηλεκτρονικό σύστημα ότι το όχημά της, ήταν ανασφάλιστο. Η ίδια αναφέρθηκε στην εκπομπή της, στη διαδικασία και το νεαρό Αστυνομικό που …»ήταν αδέκαστος»!

Η παρουσιάστρια του «Epsilon» Κατερίνα Καινούργιου, περιέγραψε (23/06) την «αβλεψία» της, που την οδήγησε στο Αστυνομικό Τμήμα.

«Είχα μία δύσκολη μέρα χτες! Ρεύμα μου κόψανε, γιατί ξέχασα να το πληρώσω… δίπλωμα μου πήρανε, άδεια μου πήρανε, κάτι είχε γίνει λάθος με την ασφάλειά μου, γιατί δεν είχε φανεί ότι είχα πληρώσει στο σύστημα… Εντάξει, έφταιγα, αλλά όλα καλά!».

«Ήταν πολύ ευγενικός ο νεαρός Αστυνομικός της Τροχαίας, έπεσα στα πόδια του, του είπα σε παρακαλώ έπεσα στα πόδια του, αλλά ήταν αδέκαστος! Κάπως μου άρεσε που ήταν αδέκαστος, θα ξαναπάω σήμερα στο Τμήμα, και μετά θα πάω να τον βρω!»

Πηγή ➤ Nantiareport

Share on Google Plus

elas lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου