ΛΥΣΤΕ blog ➤ Όταν, το 363 μ.Χ., ο Αρτέμιος άκουσε ότι ο Ιουλιανός ο Παραβάτης βασάνιζε τους χριστιανούς στην Αντιόχεια, ήλθαν στα χείλη του τα λόγια του ψαλμωδού Δαβίδ προς το Θεό: «Κύριε, πνεύματι ηγεμονικώ στήριξόν με» (Ψαλμός Ν' (50), στ. 14).

Γράφει η Σοφία Ισμήνη.

Κύριε, στήριξε με με σκέψεις σταθερές και θέληση ισχυρή, που να κυριαρχεί μέσα μου και να με κατευθύνει στην υπεράσπιση του αγαθού με θάρρος.
Ο Αρτέμιος, έμελλε να χρηστεί Άγιος και αργότερα να οριστεί ως προστάτης της Ελληνικής Αστυνομίας.

Του Αγίου Αρτεμίου λοιπόν σήμερα, και ο πατέρας μου γιορτάζει.
Γιατί ο πατέρας μου, είναι αστυνομικός. Έμαθε να παίζει τη ζωή του κορώνα-γράμματα στους δρόμους για να μας μεγαλώσει.
Παρ’ότι ξεκίνησε παιδί, είδε τόσα πράγματα στην υπηρεσιακή του ζωή, που ήταν αναπόφευκτο να παραμεριστεί η παιδικότητά του.
Γνώρισε τη βία, την αδικία, την μοχθηρότητα του ανθρώπινου μυαλού.
Έμαθε να αντιμετωπίζει την παράνοια, την ασέβεια, τη διαστροφή. Ήρθε σε επαφή με την απόγνωση των συνανθρώπων του, τον θρήνο, την απελπισία, την αγανάκτηση.

Εμένα ο πατέρας μου ξέρεις, δεν είναι μια στολή. Έχει σάρκα και οστά, έχει ψυχή, είναι ο δυνατός μου που αγωνίζεται, ελπίζει, προσπαθεί και δεν εγκαταλείπει.
Και η στολή του δεν είναι μια απλή στολή, λυκοτόμαρο είναι, πολύ βαρύ για όποιον το φορέσει , γι’αυτό και δεν ταιριάζει σε όλους. Το φορούν μόνο εκείνοι που μπορούν να το αντέξουν, να το σηκώσουν στους ώμους για όλους εμάς τους υπόλοιπους που δεν βαστάμε.

Αυτός ο πατέρας έδωσε τα πάντα για εμένα, αλλά όχι μόνο. Έδωσε τον εαυτό του για να έχεις κι εσύ το δικαίωμα να αισθάνεσαι ασφαλής, για να μη σε φοβίζει το άδικο, να λάμπουν οι αλήθειες και οι αξίες, να κοιμάσαι όσο γίνεται πιο ήσυχος και να ξέρεις πως έχεις πάντα κάπου να στραφείς για βοήθεια.
Εγώ αυτόν τον πατέρα, τον στερήθηκα πολλές φορές για να τον έχεις εσύ, παρόλο που για εμένα είναι τα πάντα και για εσένα ένας ξένος.

Ο πατέρας μου είναι αστυνομικός. Ό,τι έκανε στην υπηρεσιακή του ζωή, το έκανε χωρίς ποτέ να περιμένει ευχαριστώ ή ανταμοιβή, ούτε καν την ελάχιστη αναγνώριση.
Εγώ όμως, του τα αναγνωρίζω όλα και η υπερηφάνεια μου για εκείνον, είναι η μεγαλύτερη απόδειξη. Κάθε που ξημερώνει η σημερινή ημέρα, χρόνια τώρα, τον γιορτάζω διπλά.

Χρόνια πολλά σε όλους τους ένστολους μπαμπάδες, συζύγους, γιους, κόρες, φίλους και αδελφούς που μας κάνουν υπερήφανους, που αγωνίζονται για ένα καλύτερο αύριο, σε ένα δύσκολο παρόν.

Η χάρη του Αγίου Αρτεμίου να σας προστατεύει, να σας δίνει τη δύναμη να υπερασπίζεστε τον άνθρωπο, το δίκαιο και το λειτούργημά σας, με υγεία ψυχική και σωματική. Να επιστρέφετε πάντοτε στις οικογένειές σας.

Χρόνια πολλά Μπαμπά!



Share on Google Plus

elas lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου