Η μαφία του "σκράπ" και οι τρεις "βαρόνοι" που είχαν στη δούλεψή τους υπαλλήλους του ΟΣΕ.

elas.blogspot

ΛΥΣΤΕ blog ➤ Τρεις «βαρώνοι» του σκραπ «στρατολόγησαν» και διέταζαν υψηλόβαθμο στέλεχος του ΟΣΕ και μία ολόκληρη ομάδα υπαλλήλων του Οργανισμού καταφέρνοντας για τουλάχιστον δύο χρόνια να κυριαρχούν στους διαγωνισμούς εκποίησης «άχρηστων» υλικών.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Έθνους της Κυριακής, τζίρος εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, ακριβά αυτοκίνητα, εταιρίες στη Βουλγαρία, λαδώματα ακόμα και ύψους 40.000 ευρώ για μία… εξυπηρέτηση και διαφθορά που άγγιζε τη ραχοκοκαλιά του ΟΣΕ, συνθέτουν το σκηνικό της «μαφίας του σκραπ».

Η είδηση ότι ανάμεσα στους συλληφθέντες για το κύκλωμα που εξαρθρώθηκε από την Οικονομική Αστυνομία βρίσκεται προϊστάμενος Διεύθυνσης της «ΟΣΕ Α.Ε.» έπεσε σαν βόμβα στους κόλπους του Οργανισμού. Και αυτό γιατί επρόκειτο για ένα στέλεχος που έχει περάσει από νευραλγικές θέσεις, ενώ το παράδοξο είναι ότι σε δημόσιες τοποθετήσεις του αναφερόταν «στο μέλλον του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα» προσθέτοντας ότι «χρειάζεται πολιτική βούληση για να αναπτυχθεί περισσότερο».

Η πικρή αλήθεια, όπως περιγράφεται μέσα στη δικογραφία που βρίσκεται στη διάθεση του «Έθνους» της Κυριακής, είναι ότι η οργάνωση είχε παντελώς στη… δούλεψή τους τους υπαλλήλους του ΟΣΕ. Χαρακτηριστικό είναι ότι κάποιοι από αυτούς επέβλεπαν ατάραχοι τη διαδικασία παράνομης φόρτωσης σκραπ σε φορτηγά των Ρομά.

Η κάρτα του προϊσταμένου Διεύθυνσης του ΟΣΕ υπήρχε στη διάθεση των κατηγορουμένων. Οι αστυνομικοί την κατάσχεσαν, μάλιστα, μέσα σε Πόρσε Καγιέν αρχηγικού μέλους του κυκλώματος που ερευνήθηκε στο Βόλο. Στις 28 Νοεμβρίου 2017 υπέγραψε απόφαση που αφορούσε σε εικονική ανάθεση μεταφοράς σιδηροτροχιών και διάσπαρτου σιδηροδρομικού υλικού, με την οποία επιτρέπονταν σε εταιρεία που διαχειρίζονταν αρχηγικό μέλος, η μεταφορά υλικού από τους σιδηροδρομικούς σταθμούς Λαχανόκηπων, Ιωνίας και Φιλαδέλφειας, σε φυλασσόμενο χώρο. Η απόφαση εκδόθηκε για να προσδοθεί νομιμοφάνεια στην παρουσία μελών της οργάνωσης στους σιδηροδρομικούς σταθμούς, όπου παρουσία διεφθαρμένων υπάλληλων του ΟΣΕ αφαιρέθηκαν τουλάχιστον 510 τόνοι σκραπ. Η «μίζα» που πήραν για να κάνουν τα… στραβά μάτια ήταν 15.000 ευρώ.

Ο βαρώνος

Ο ένας από τους τρεις αρχηγούς, ηλικίας 43 ετών, που έκαναν «κουμάντο» στην οργάνωση είχε φτάσει στο σημείο να δίνει αυτοκίνητο σε υπάλληλο του ΟΣΕ για μετακινήσεις του. Ο 43χρονος είναι ιδιοκτήτης εταιρίας χονδρικού εμπορίου παλαιών σιδήρων και μετάλλων στο Βόλο. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι σε ΦΕΚ που δημοσιεύτηκε στις 21 Δεκεμβρίου 2016 εγκρίνεται επιχορήγηση ύψους 45.000 ευρώ για τον εκσυγχρονισμό «μονάδας ανακύκλωσης» (σ.σ. πρόκειται για της εγκαταστάσεις της εταιρίας του στο Βόλο) για επένδυση ύψους 100.000 ευρώ.

Η άκρη του νήματος για το «ξήλωμα» της οργάνωσης και τις 19 συλλήψεις (ανάμεσά τους οχτώ υπάλληλοι του ΟΣΕ), βρέθηκε, όπως περιγράφεται στη δικογραφία, το πρωί της 12ης Δεκεμβρίου 2017 στην περιοχή του εγκαταλελειμμένου σιδηροδρομικού σταθμού Λαχανόκηποι του Δήμου Δέλτα Θεσσαλονίκης. Εκεί αστυνομικοί διαπίστωσαν ότι άγνωστοι έκλεψαν σιδηροδρομικό υλικό (τροχούς, άξονες βαγονιών) και το φόρτωσαν σε οχήματα που ανήκαν στις εταιρίες των Ρομά (μεταξύ αυτών η εταιρία του 43χρονου βαρόνου). Το εντυπωσιακό είναι ότι οι αστυνομικοί που είχαν αναλάβει την παρακολούθηση των δραστών διαπίστωσαν ότι παρόντες στη διαδικασία ήταν δύο υπάλληλοι του ΟΣΕ, ο ένας εκ των οποίων βρισκόταν στο σημείο με όχημα ιδιοκτησίας ενός εκ των αρχηγών.


Πηγή ➤ Έθνος της Κυριακής


Share on Google Plus

Elas Lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου