Στην δημοσιότητα από την ΕΛ.ΑΣ. τα μέλη μεγάλης εγκληματικής οργάνωσης που έκλεβαν ακριβές Μοτ/τες.

elas.blogspot


ΛΥΣΤΕ blog ➤ Οι (8) από τους συνολικά (10) συλληφθέντες έχουν κατηγορηθεί για τα – κατά περίπτωση – αδικήματα της εγκληματικής οργάνωσης, της ληστείας, των κλοπών και διακεκριμένων κλοπών, της πλαστογραφίας και της απάτης.

Μετά την εξάρθρωση της εγκληματικής οργάνωσης που διέπραττε κλοπές πολυτελών δίκυκλων μοτοσυκλετών, μεγάλου κυβισμού, από περιοχές της Αττικής, η ΕΛ.ΑΣ έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία και τις φωτογραφίες των δέκα μελών της.

Μέχρι στιγμής έχουν εξιχνιαστεί 23 κλοπές μηχανών με οικονομικό όφελος 250.000 ευρώ.

Τα δέκα μέλη της σπείρας:

ΚΟΡΩΝΑΙΟ Νικόλαο του Μιχαήλ και της Λαμπρινής, γεννηθέντα στις 18-11-1975 στο Περιστέρι

ΚΟΡΩΝΑΙΟ Γεώργιο του Μιχαήλ και της Λαμπρινής, γεννηθέντα στις 22-9-1982 στο Περιστέρι

ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟ Δημήτριο του Νικολάου και της Αργυρώς, γεννηθέντα στις 31-5-1973 στο Αγρίνιο


ΠΟΘΗΤΟ Νικόλαο του Γεωργίου και της Χρυσούλας, γεννηθέντα στις 22-12-1975 στην Αθήνα

ΖΩΚΟ Χρήστο του Φώτου και της Μαριάννας, γεννηθέντα στις 19-6-1994 στην Αθήνα


(επ.) ZINXHIRIA (ον.) ARGJIR του KRISTO και της EFROSINI, γεν. 02-03-1994 στην Αλβανία



ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟ Κωνσταντίνο του Αναστασίου και της Δήμητρας, γεν. 04-06-1988 στο Μαρούσι

ΑΡΤΣΙΒΟΥΡΤΣΗ Άγγελο του Θεοδώρου και της Ελένης, γεν. 10-09-1991 στην Αθήνα

ΣΗΦΟΔΑΣΚΑΛΑΚΗ Νικόλαο του Μιχαήλ και της Αικατερίνης γεν. 21-04-1969 στην Αθήνα

ΝΤΑΛΑΚΟ Κωνσταντίνο του Δημητρίου και της Αθανασίας γεν. 22-07-1972 στην Κοζάνη
Πως λειτουργούσε η σπείρα

Τα αρχηγικά μέλη της οργάνωσης, προκειμένου να μην κινούν υποψίες και λόγω της περιορισμένης εγχώριας αγοράς μεταχειρισμένων – «τρακαρισμένων» μοτοσυκλετών, μετέβαιναν σε χώρες του εξωτερικού, όπως η Ολλανδία, η Γαλλία και η Σλοβενία και αγόραζαν και εισήγαγαν στη χώρα μας τρακαρισμένες μοτοσυκλέτες, τις οποίες στη συνέχεια ταξινομούσαν.

Η επιλογή των μοτοσυκλετών μάλιστα, γίνονταν με κριτήριο τη χρονολογία του μοντέλου, με την προϋπόθεση να έχει μείνει άθικτος ο «λαιμός», σημείο της μηχανής, όπου υπάρχει εντυπωμένος ο αριθμός πλαισίου.

Ακολούθως αφού εισήγαγαν τις τρακαρισμένες μοτοσυκλέτες, δίνονταν «παραγγελία» στα υπόλοιπα μέλη της οργάνωσης για την ανεύρεση και κλοπή αντίστοιχων μοντέλων, ενώ μετά την παραλαβή των κλεμμένων μοτοσυκλετών αφαιρούσαν από αυτές ανταλλακτικά και αντικαθιστούσαν αυτά που έλειπαν ή είχαν καταστραφεί από τις «τρακαρισμένες» μοτοσυκλέτες.

Μάλιστα, με σκοπό την παρεμπόδιση του έργου των ανακριτικών αρχών, απέφευγαν να τοποθετούν στις μοτοσυκλέτες αυτές ανταλλακτικά, με χαρακτηριστικούς αριθμούς που θα οδηγούσαν στην «κλεμμένη» προέλευση τους.

Σημειώνεται ότι φυσικοί αυτουργοί των κλοπών, δεν διέπρατταν ευκαιριακές – τυχαίες κλοπές αλλά μόνο κατόπιν «παραγγελιών» και κινούνταν σε πολυσύχναστους δρόμους, με σκοπό τον εντοπισμό των δικύκλων, που τους ενδιέφεραν.

Όταν εντόπιζαν κάποιο δίκυκλο που τους ενδιέφερε, το ακολουθούσαν για να διαπιστώσουν τους χώρους που κινείται ή σταθμεύει προκειμένου να το αφαιρέσουν. Στην περίπτωση όμως που δεν ήταν εφικτή η αφαίρεση του, συγκρατούσαν τον αριθμό της πινακίδας κυκλοφορίας του, με σκοπό την ενημέρωση των υπολοίπων μελών της οργάνωσης και την ανακάλυψη των στοιχείων ταυτότητας και διαμονής του ιδιοκτήτη, για τη μελλοντική κλοπή του δικύκλου.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι κατά τη διάρκεια των κλοπών, οι δράστες επεδείκνυαν ιδιαίτερη θρασύτητα καθώς αφαιρούσαν μοτοσυκλέτες είτε προσωρινά σταθμευμένες σε εξωτερικούς χώρους, είτε σε κλειστούς υπόγειους χώρους, αδιαφορώντας ακόμα για το αν είναι ασφαλισμένες με αλυσίδες.

Τα μέλη της οργάνωσης μετά την αφαίρεση των μοτοσυκλετών, τις μετέφεραν σε προσωπικούς τους ασφαλείς χώρους, όπως υπόγειους χώρους στάθμευσης ή οικίες φιλικών και συγγενικών τους προσώπων και στη συνέχεια είτε τις παρέδιδαν στα αρχηγικά μέλη της οργάνωσης, για περαιτέρω διάθεσή είτε τις επέστρεφαν, έναντι αμοιβής στους ιδιοκτήτες τους, σε περίπτωση που «μεσολαβούσε» κάποιος.

Για την εύρυθμη λειτουργία της οργάνωσης, ήταν απαραίτητη η συμμετοχή όλων των μελών της, ενώ σε περίπτωση κωλύματος κάποιου μέλους, γινόταν άμεσα η αντικατάσταση του από κάποιο νέο μέλος, μετά από επιλογή των πιο έμπειρων.

Σημειώνεται ότι τα μέλη της οργάνωσης προκειμένου να αποφύγουν τον εντοπισμό και σύλληψη τους, στις μεταξύ τους επικοινωνίες μιλούσαν κωδικοποιημένα, είτε μέσω διαδικτυακών εφαρμογών, είτε μέσω τηλεφωνικών συνδέσεων που είχαν ενεργοποιηθεί σε μη ταυτοποιημένους αλλοδαπούς.

Κατά τις έρευνες που διενεργήθηκαν στο πλαίσιο της αστυνομικής επιχείρησης σε (16) συνολικά οικίες, χώρους αποθήκευσης και καταστήματα βρέθηκαν και κατασχέθηκαν συνολικά:

(26) δίκυκλες μοτοσυκλέτες, εκ των οποίων οι (2) καταχωρημένες ως κλεμμένες,
(3) οχήματα, εκ των οποίων τα (2) φορτηγά,
(26.975) ευρώ, πλήθος τραπεζικών βιβλιαρίων και καρτών ανάληψης,
(35) πινακίδες κυκλοφορίας αλλοδαπών αρχών, εκ των οποίων (2) καταφανώς πλαστές και (2) κλεμμένες,
πλήθος εγκεφάλων μοτοσυκλετών και κλειδιών οχημάτων,
(10) κινητήρες μοτοποδηλάτων και τμήματα κινητήρων,
ηλεκτρική μίζα με ενσωματωμένο κλειδί,
(7) κράνη μοτοσυκλέτας,
πιστόλι τύπου « replica » και (24) φυσίγγια,
πλήθος εγγράφων οχημάτων και (10) κενές υπεύθυνες δηλώσεις με σφραγίδες γνησίου υπογραφής,
πλήθος εργαλείων, όπως ηλεκτρικός τροχός, τρυπάνι, τριβείο,
πλήθος κινητών τηλεφώνων και καρτών sim,
υπολογιστής και
2,83 γραμμάρια κάνναβης.

Share on Google Plus

Elas Lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου