"Δεν είμαι ένας αριθμός" της AΡΧ/ΚΑ Φασαράκη Παρασκευής.

elas.lyste-blogspot

ΛΥΣΤΕ blog ➤ Εσύ που διαβάζεις τώρα….. Ένα σου λέω , δεν είμαι ένας αριθμός…..δεν είμαι στατιστική παράμετρος , ποσοστιαία μονάδα , ούτε εκλογικό υπόλοιπο. Δεν είμαι ένα απρόσωπο νούμερο. Δεν είμαι και ούτε θα γίνω ποτέ. Είμαι άνθρωπος , έχω όνομα, καρδιά και λογισμό….. και κυρίως δεν είμαι απέναντι σου… είμαι δίπλα σου !!!

Μοιράζομαι τα ίδια συναισθήματα για τους γύρω μου όπως και εσύ..
Έχω την ίδια αγωνία για το αύριο όπως και συ…..

Πονάω το ίδιο για τα παιδιά που πεινάνε και κρυώνουν..
Αγωνιώ το ίδιο για τους ανέργους και απελπισμένους…..
Κουράστηκα να με αντιμετωπίζουν σαν ένα νούμερο.

Να μην είμαι τίποτα άλλο παρά ένας αριθμός αστυνομικής ταυτότητας.
Είμαι εργαζόμενη, εξασκώ ένα δύσκολο λειτούργημα και πολλές φορές αισθάνομαι ότι η Πολιτεία , όχι μόνο μας έχει ξεχάσει αλλά μας έχει βάλει στο περιθώριο.
Τα προβλήματα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε είναι πολλά και τις περισσότερες φορές άλυτα.

Το πολύμορφο έργο που έχουμε αναλάβει να φέρουμε εις πέρας έχει δυσκολέψει αφάνταστα , κινδυνεύοντας καθημερινά η ζωή μας.

ΟΧΙ σου λέω, δεν είμαι μία ακόμα στατιστική που θα μελετήσεις με τη δέουσα προσοχή. Ξέχασες πως πίσω από τους αριθμούς κρύβονται ΑΝΘΡΩΠΟΙ !!!!!
Είμαστε όλοι ΕΜΕΙΣ!!!!!

Όχι δεν είμαι αριθμός, ούτε εγώ, ούτε και κανένας από μας. Δεν είμαι και δεν πρόκειται ποτέ να γίνω. Και το μόνο που με νοιάζει πια είναι να μείνω άνθρωπος. Και να το ξέρεις, θα το κάνω !!!!!
Νομίζω ότι είναι καιρός να ενώσουμε τις φωνές μας ,
να σταθούμε χέρι χέρι και να φωνάξουμε
ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ…..

Ενωμένοι για μια καλύτερη Αστυνομία….. Ενωμένοι για τον συνάδερφο !!!!!

ΦΑΣΑΡΑΚΗ Παρασκευή

Υπηρετων Δ.Α.Ε.Θ./Υ.Μ.Ε.Τ.

μέλος του ΕΚΑ Θεσσαλονίκης

Πηγή ➤ ekathess

Share on Google Plus

elas lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 σχόλια :