Κωστέτσος - "Αποπειράθηκαν να με βιάσουν"...

ELASLYSTE-BLOGSPOT

ΛΥΣΤΕ blog ➤ «Με είχαν βρει μόνο μου, αλλά, ευτυχώς, κάποια μεγαλύτερα παιδιά πρόλαβαν και με έσωσαν».

Ο Βασίλειος Κωστέτσος έδωσε συνέντευξη στην Espresso και την Τεριάννα Παππά, όπου αποκαλύπτει τον εφιάλτη που έζησε στα δέκα του χρόνια, όταν αποπειράθηκαν να τον βιάσουν.



Για πέντε σεζόν συμμετείχε στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, έχει ντύσει μεγάλες καλλιτεχνικές μορφές της χώρας μας, μεταξύ αυτών και τον Μίκη Θεοδωράκη, ενώ έχει κάνει πρωτοπόρα πράγματα στην ελληνική μόδα γενικώς. Ο Βασίλειος Κωστέτσος, ο μετρ της υψηλής ραπτικής, μιλώντας στην «Espresso» αποκαλύπτει συγκλονιστικές στιγμές της ζωής του, όπως τον παραλίγο βιασμό του στην ηλικία των 10 χρόνων, αλλά και τον έρωτά του για τη Λίντα Εβανγκελίστα...



Πώς ήταν τα παιδικά σας χρόνια;

Πολύ όμορφα! Γεννήθηκα στο Παλαιό Φάληρο, αλλά ύστερα από λίγα χρόνια μετακομίσαμε στην Καλλιθέα, γιατί ήταν κοντά στη δουλειά της μητέρας μου. Ο παππούς μου ήταν δικηγόρος από το Φανάρι της Κωνσταντινούπολης, γνώρισε τη γιαγιά μου στη Θεσσαλονίκη και κατέβηκαν να «χτίσουν» τη ζωή τους στην Αθήνα. Εδώ δεν ασχολήθηκε με τη δικηγορία, αλλά μαζί με τον αδερφό του σχεδίασαν το πρώτο βυτιοφόρο! Αυτή τους την ευρεσιτεχνία την πούλησαν στη Shell το 1946 και πήραν πολλά εκατομμύρια για εκείνη την εποχή. Στη συνέχεια, με 100 βυτιοφόρα που αγόρασαν, δημιούργησαν την ΕΜΥΚ (Ελληνική Εταιρία Μεταφοράς Υγρών Καυσίμων).

Υπήρξε, όμως, και κορυφαίος σεφ ο παππούς...

Κάποια στιγμή αποφάσισε να ασχοληθεί με το μεράκι του. Οπότε, το 1956 ήταν ο πρώτος σεφ στην Ελλάδα που δημιούργησε γαλλική κουζίνα. Είχε ανοίξει το εστιατόριό του στην Καλλιθέα, από όπου παρέλασαν από τον Χατζιδάκι, τον Μπιθικώτση και τη Βουγιουκλάκη μέχρι τον Ανδρέα Παπανδρέου και τον Billy Bo. Η μητέρα μου ήταν στην κουζίνα και ταυτόχρονα είχε ανοίξει μπουτίκ με ρούχα εισαγωγής στο Παλαιό Φάληρο, εν έτει 1968. Στη συνέχεια μετέφεραν με την αδελφή της το μαγαζί στην Καλλιθέα.

Τότε αγάπησες τη μόδα;

Η μητέρα μου με έπαιρνε μαζί της σε όλα τα ταξίδια της στο Λονδίνο, στο Παρίσι, στο Μιλάνο, στη Νέα Υόρκη και όπου υπήρχαν διεθνείς εκθέσεις με ρούχα. Με θεωρούσαν το παιδάκι-θαύμα της μόδας.

Εχεις και μια αδερφή...

Την Πολυξένη, που είναι μικρότερή μου και είμαστε πολύ δεμένοι. Η μόνη διαφορά μας είναι πως αυτή από μικρή ήταν αντιστάρ! Ποτέ δεν θέλησε να βγει μπροστά, ήθελε να είναι ένα βήμα πίσω. Με στήριζε περισσότερο, παρά με συναγωνιζόταν.

Είπαμε για τη μαμά, αλλά δεν μιλήσαμε για τον μπαμπά. Πώς αντέδρασε, όταν του ανακοίνωσες ότι θα γίνεις σχεδιαστής;

Δεν το είπα, προέκυψε. Υστερα από τόσα χρόνια δίπλα στη μητέρα μου ήταν δεδομένο ότι θα ακολουθούσα αυτόν τον δρόμο. Ο πατέρας μου ήταν δάσκαλος οδήγησης και ταυτόχρονα έγραφε στο «Εθνος» τα προγνωστικά του Ιπποδρόμου. Τον κολάκευε που ασχολήθηκα με τη μόδα. Αλλωστε, κι αυτός είχε έναν κύκλο από διάσημους που συναναστρεφόταν -είχε βγάλει το δίπλωμα οδήγησης στους Στέλιο Καζαντζίδη, Μαίρη Λίντα και σε πολλούς ακόμη-, οι οποίοι του έλεγαν «έχεις έναν διάσημο γιο που ασχολείται με τη μόδα» κι αυτός καμάρωνε!

Είχες δεχτεί bullying στο σχολείο;

Ναι, στην τετάρτη, πέμπτη και έκτη Δημοτικού. Ημουν στη γειτονιά και έπαιζα με τους συμμαθητές μου, όταν ένα παιδάκι, που δεν ήταν στην παρέα, με χτύπησε με αεροβόλο όπλο. Εμεινα για τρεις μήνες στο νοσοκομείο, ακίνητος, για να μην αποκολληθεί το μάτι μου. Στη συνέχεια έπρεπε να είμαι πολύ προσεκτικός. Οταν γύρισα στο σχολείο, οι δάσκαλοι το είπαν στα παιδιά κι εκείνα γελούσαν. Για μένα πλέον το μόνο ασφαλές μέρος ήταν η μπουτίκ της μητέρας μου και όχι η γειτονιά.

Μόνο εκεί ένιωθες ασφάλεια;

Ηταν πολύ οικείος ο χώρος. Τα παιδάκια, όμως, δεν μπορούσαν να το καταλάβουν και εξέφραζαν μια ομοφοβία. Δεν θα ξεχάσω μια φορά, όταν ήμουν 10 χρόνων, που είχαν αποπειραθεί να με βιάσουν. Με είχαν βρει μόνο μου, αλλά, ευτυχώς, κάποια μεγαλύτερα παιδιά πρόλαβαν και με έσωσαν. Διαφορετικά... Ηταν η στιγμή που μου είχαν κατεβάσει το παντελόνι κι εγώ από το σοκ που είχα πάθει δεν καταλάβαινα τι γινόταν. Τους ενοχλούσε, γιατί ήμουν και το πιο καλοντυμένο παιδί στο σχολείο, ήμουν ένα ωραίο αγόρι, ποτέ extreme, αλλά τους δημιουργούσε πρόβλημα, γιατί εντυπωσίαζα τα κορίτσια, επειδή ασχολιόμουν με τη μόδα.

Τις έντυνες δηλαδή, τους έδινες συμβουλές;

Οχι μόνο αυτό. Η αδερφή μου ήταν οκτώ χρόνων κι εγώ 15, και είχα κάνει ένα περιοδικό που είχε το όνομα της μπουτίκ της μητέρας μου, «ΑΝΝΕΤ», σαν τη «Vogue». Φορούσα στην αδερφή μου ρούχα της συλλογής και τη φωτογράφιζα. Το ίδιο έκανα και στις συμμαθήτριές μου και στις πωλήτριές μας. Πολλές φορές γυρνούσα ξημερώματα στο σπίτι, γιατί έκανα φωτογράφιση στο υπόγειο της μπουτίκ και την επομένη είχα σχολείο!

Πότε έκανες την πρώτη σου επίδειξη;

Στα 16 μου, στο σπίτι μου στη Νέα Σμύρνη, το οποίο μετέτρεψα σε πασαρέλα. Είχα σχεδιάσει τα πρώτα μου ρούχα, τα οποία και πουλούσα στην μπουτίκ της μητέρας μου, κι είχα πάρει τότε μοντέλα, όπως η Λάουρα ντε Νίγκρις και η Βαλέρια Γκολίνο, αλλά και συμμαθήτριες της αδερφής μου από το κολέγιο. Είχαν έρθει πολλοί επώνυμοι. Στη συνέχεια, σε ένα από τα σόου μου μοντέλο ήταν η Ελενα Κουντουρά, με την οποία κάναμε παρέα, και είχα μείνει και στο σπίτι της στο Παρίσι. Μου είχε γνωρίσει τους Gianni Versace, Karl Lagerfeld, Gianfranco Ferré και με είχε στηρίξει πολύ.

Εχεις δηλώσει ότι υπήρξες ερωτευμένος με τη Λίντα Εβανγκελίστα. Πώς είναι η σχέση σας σήμερα;

Δεν βλεπόμαστε, γιατί έχει αποσυρθεί. Είχε προβλήματα υγείας, έχει κάνει το παιδί της. Μιλάμε μέσα από τα social media. Είναι μια θαυμάσια γυναίκα!

Τι θυμάσαι από τότε;

Της έστελνα ανθοδέσμες, έχω πάρει Learjet για να πάω στο Παρίσι να τη συναντήσω... Στην αρχαία Ελλάδα θα ήταν ένας συγκλονιστικός, πλατωνικός έρωτας!

Λένε ότι τα top models έχουν ιδιοτροπίες. Το διαπίστωσες εσύ με τα μοντέλα πρώτης γραμμής με τα οποία συνεργάστηκες;

Είναι θέμα συμπεριφοράς. Ηξερα πώς πρέπει να τους συμπεριφέρομαι, γι’ αυτό δεν είχα προβλήματα. Τις αντιμετώπιζα όπως τους άξιζε. Και στα ξένα σόου έλεγαν τα καλύτερα για την Ελλάδα, για μια Ελλάδα που δεν την ξέρανε πριν από την Ολυμπιάδα. Γι’ αυτό και τις βάφτιζα «πρέσβειρες».

Υπήρξε κάποια δύσκολη στιγμή που είπες «θα τα παρατήσω»;

Το σκέφτηκα, ναι. Εχω δεχτεί και στη δουλειά μου bullying. Σε όλη μου την καριέρα αγάπησα πάρα πολύ την Ελλάδα και την παρουσίαζα μέσα από τη δουλειά μου. Το 1993-'94, στην επίδειξή μου με την Τατιάνα Πάτιτζ, είχα ντύσει τα μοντέλα τσολιάδες με τη φουστανέλα του τσολιά, κάλτσες και κόκκινα παπούτσια, όπως τα τσαρούχια. Το τι κράξιμο έφαγα τότε από τα έντυπα δεν λέγεται. Γενικώς, δέχτηκα πόλεμο και πολλές φορές σκέφτηκα να τα παρατήσω και ν’ ασχοληθώ με τη σκηνοθεσία ή τη ζωγραφική, που επίσης αγαπώ πολύ. Θα μπορούσα να είμαι και συγγραφέας, γιατί έχω και πολύ μεγάλη φαντασία. Αλλά τελικά παρέμεινα στον χώρο της μόδας και χαίρομαι, γιατί αλλιώς δεν θα είχα ζήσει το Ηρώδειο!

Εχεις σκεφτεί να γράψεις την ιστορία της ζωής σου;

Την έχω ήδη τελειώσει! Εδώ και δύο χρόνια λέω να την εκδώσω. Θα το κάνω κάποια στιγμή.

Ποια είναι η γνώμη σου που η κυβέρνηση ψήφισε και το σύμφωνο συμβίωσης, αλλά και το δικαίωμα αναδοχής σε ομόφυλα ζευγάρια;

Μπράβο τους! Επρεπε να έχει γίνει εδώ και καιρό, γιατί είναι κρίμα να είμαστε μια χώρα ομοφοβική, μια χώρα παλιακή. Είμαι υπέρ και στα δύο.

Εχεις σκεφτεί να υιοθετήσεις ένα παιδί;

Δεν ξέρω, η ευθύνη είναι τεράστια... δεν ξέρω αν θα ήμουν αντάξιος. Αυτό που έχω πει πολλές φορές είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει ειδικό μάθημα διαπαιδαγώγησης, ώστε να διδάσκονται οι υποψήφιοι γονείς. Αν είχα μια βουλευτική θέση, θα ήθελα πάρα πολύ ν’ ασχοληθώ με την παιδεία.

Είχες σκεφτεί να κατεβείς σε εκλογές;

Παλιότερα δεν το είχα πάρει ζεστά. Αν μου έκαναν τώρα πρόταση, θα το έκανα, γιατί πιστεύω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή. Είμαι πιο ώριμος και έχω όλο αυτό το background που μπορώ να το χρησιμοποιήσω σωστά.



Share on Google Plus

elas lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου