Είχα ακούσει τα καλύτερα λόγια όταν μάθαμε ότι θα ερχόταν στο νησί, άλλα ήθελα να διαπιστώσω και ο ίδιος τα λεγόμενα των φίλων και γνωστών,τελικά είχαν απόλυτο δίκιο!!!!
Πρόκειται για έναν ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟ αξιωματικό που σε κερδίζει με την πρώτη εντύπωση ομιλητικός,χαμογελαστός ,πανέξυπνος, αρεστός στο προσωπικό του που λένε τα καλύτερα λόγια για τον ίδιο ,γνώστης της δουλειάς,δουλευταράς ,ακούει και βλέπει τα προβλήματα του νησιού και πάντα έτοιμος να δώσει λύση όσο μπορεί καλύτερα.
Εγώ τόσα χρόνια στην Ζάκυνθο πρώτη φορά είδα ανώτατο αξιωματικό να βρίσκει λύση στο μέτρο του δυνατού βέβαια και με την λιγοστή υπάρχουσα αστυνομική δύναμη που διαθέτει στο σοβαρό πρόβλημα του λαγανα έχοντας κάθε βράδυ αστυνομική δύναμη στην περιοχή που κάνει αισθητή την παρουσία του καθόλη την διάρκεια της νύχτας και έτοιμους να επέμβουν σε οποιοδήποτε συμβάν χρειαστεί.
Ακούω από τους μαγαζάτορες ότι χρόνια είχαν να δουν αστυνομία στο Λαγανά και άλλοι νιώθουν χαρούμενοι άλλα...υπάρχουν και άλλοι που στεναχωριούνται από τους συχνούς έλεγχους που γίνονται στα μαγαζιά τους !!!!
Τι να κάνουμε η ασυδοσία κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσει και το νερό να μπει στο αυλάκι γιαυτό του βγάζω το καπέλο που υπό τις οδηγίες του και την συμβολή του Διοικητή του τμήματος Λαγανά Σωτ. Σιατή των ανδρών του τμήματος Λαγανά και των ομάδων ΟΠΚΕ και ΔΙΑΣ και του Διοικητή Τροχαίας Νεκ. Τσώλου με τους άνδρες του μέχρι τώρα τα καταφέρνουν μια χαρά !!!!
Από την άλλη σκέφτομαι και λέω είναι δυνατόν άνθρωπος που έχει ασχοληθεί με τον αθλητισμό και με παιδιά να μην είναι καλός;
Και γίνομαι ποιο συγκεκριμένος : Παλιός ποδοσφαιριστής του Εθνικού Πειραιώς στην Α Εθνική κατηγορία και συμπαίκτης του Τάσου Μητροπουλου της Προοδευτικής του Α.Ο Πάτραι και προπονητής σε ακαδημίες και ομάδων της Αχαϊκής πρωτεύουσας όπου σε πρόσφατο φιλικό παιχνίδι παλαιμάχων Ζακύνθου-Αχαΐας τιμήθηκε για την προσφορά του στο Αχαϊκό ποδόσφαιρο.
Πιστεύω ότι τέτοιοι αξιωματικοί που διακρίνονται για το ήθος τους την δουλειά τους και την σεμνότητά τους δεν πρέπει να πηγαίνουν χαμένοι και πρέπει να αξιοποιούνται ακόμα ποιο ψηλά,θεωρώ την Ζάκυνθο ένα σκαλοπάτι στην καριέρα του και μέχρι να την τελειώσει πρέπει να ανέβει ακόμα ποιο ψηλά!!!
apostratos-zantepolclub
.png)

0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου