Τραγωδία στο Κρανίδι! Γιος ζούσε με το πτώμα της μητέρας του μέχρι που... αυτοκτόνησε!



ΛΥΣΤΕ blog ➤Σοκαρισμένη η κοινωνία του Κρανιδίου αλλά και ολόκληρης της Αργολίδας, από την απίστευτη υπόθεση, στην Κάτω Πλατεία.

Οι φίλοι και οι γείτονες που βοηθούσαν οικονομικά τη φτωχή οικογένεια, δεν περίμεναν σε καμία περίπτωση ότι θα έχει τέτοιο τέλος.

Η 89χρονη μητέρα και ο 47χρονος γιος ζούσαν μαζί, στο σπίτι. Τον

τελευταίο καιρό η μητέρα δεν είχε εμφανιστεί στη γειτονιά. Όπως αποκαλύφθηκε χθες το απόγευμα, η γυναίκα είχε φύγει από τη ζωή και μάλιστα το πτώμα της ήταν ήδη σε αποσύνθεση.

Όπως διαβάζουμε  ο γιος της, που ζούσε για κάποιο διάστημα με τη... νεκρή μητέρα του (!)
έπασχε από ψυχολογικά προβλήματα.
Φαίνεται ότι έδωσε τέλος στη ζωή του, με μια θηλιά στο λαιμό, αφού δε μπορούσε να αντέξει το θάνατό της.

Η δυσοσμία από το πτώμα της γυναίκας ήταν έντονη και έτσι κατάλαβαν οι γείτονές της ότι κάτι συνέβαινε και κάλεσαν την αστυνομία.
Οι αστυνομικοί όταν έφτασαν στο σπίτι, δεν πίστευαν στα μάτια τους! Στο ισόγειο του διώροφου σπιτιού βρισκόταν σε αποσύνθεση το πτώμα της γυναίκας και στον όροφο, ήταν απαγχωνισμένος ο 47χρονος γιος της.

Αμέσως κάλεσαν ιατροδικαστή για να εξακριβωθούν τα αίτια θανάτου της γυναίκας.

Πηγή ➤bloko

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου