«Έπαιξα σε ερωτική ταινία για να σώσω τον πατέρα μου αλλά τον έχασα»



Πίσω από την επιλογή του εύκολου κέρδους και τη συμμετοχή μιας γυναίκας ή ενός άντρα σε μια ερωτική ταινία  κρύβονται πολλά μυστικά…

Barwoman σε γνωστό club της Πάτρας και φοιτήτρια κοινωνιολογίας, η κοπέλα, όπως γράφει το thebest.gr, γούσταρε να ποζάρει, για να βγάζει κάνα χαρτζιλίκι. Τα διήμερα πίσω απο την μπάρα με 40 ευρώ μεροκάματο δεν έφταναν, πόσο μάλλον όταν ήταν υποχρεωμένη να συντηρεί και τους δικούς της.

Τον περασμένο Μάρτιο ήρθε το πρώτο κακό νέο. Ο αγαπημένος αδερφός του πατέρα της αφήνει την τελευταία του πνοή στην Αφρική. Αιτία; Ζάχαρο. Με το που «σκάει» το νέο στο διαμέρισμα της οικογένειας στην Καλλιθέα, ο πατέρας της πέφτει σε κατάθλιψη.

Αδιέξοδο. Δίλημμα.
Η κατάστασή του επ
ιδεινώνεται και το ζάχαρο ξεπερνά τα επιτρεπτά όρια. Τότε η Μάρω καλείται να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Είναι εκείνη που πρέπει να πληρώσει τις πανάκριβες θεραπείες του μπαμπά της. Ψάχνει απεγνωσμένα λύση. Δε βρίσκει πουθενά. Παντού πόρτες κλειστές. Στο τέλος ακολουθεί τη «λύση Σειρηνάκη».

Δε γουστάρει να βγεί στη βίζιτα. Αποφασίζει να ποζάρει για φωτογράφηση στο περιοδικό του Κρητικού και κατόπιν να παίξει σε μια ταινία που της αποφέρει ένα σημαντικό ποσό. Όπως τα παίρνει, έτσι τα δίνει για τον πατέρα της.

Όμως, παρά τις θεραπείες, ο πατέρας της «φεύγει», σκορπίζοντας τη θλίψη σε όλους.
Η ίδια μιλώντας στο thebest.gr αποκάλυψε: «Ο θάνατος του πατέρα μου με συγκλόνισε. Απο την ημέρα που έφυγε και μετά αναζητώ τρόπο να ξεφύγω από το λάθος μου.

Έκανα λάθος, όμως τώρα είναι αργά. Δεν επιζητώ την συγχώρεση κανενός. Αυτό το κρίνει μόνο ο Θεός. Αυτό που θέλω είναι να συνεχίσω τη ζωή μου σε μια Ελλάδα που αρέσκεται στο να βάζει ταμπέλες στους ανθρώπους. Απο εκείνη την ημέρα δε μπορώ να βρω δουλειά πουθενά. Σκεφτείτε το γιατί;



Πηγή ➤ http://troktiko.eu

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου