ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΤΖΑΜΙΩΝ Ο Γ.ΚΑΜΙΝΗΣ ΣΤΟ REUTERS



ΛΥΣΤΕ blog ➤Δυσφημεί την Αθήνα και την Ελλάδα διεθνώς ο δήμαρχός της (για ένα ακόμα χρόνο) και πρώην "πουλέν" του Γιώργου Παπανδρέου, Γιώργος Καμίνης με δηλώσεις του στο Reuters για την ανέγερση του μουσουλμανικού τεμένους.

Ο «αριστερός» -κατά το Reuters- δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης σε δηλώσεις του στο πρακτορείο τονίζει συγκεκριμένα: «Η Αθήνα χρειάζεται ένα ισλαμικό τέμενος επειδή ζουν μουσουλμάνοι εδώ», ενώ απορρίπτει και τις ενστάστεις περί υψηλού κόστους σημειώνοντας: «Αγοράζεις μια μεζονέτα στο Χαλάνδρι για 500.000 ευρώ και το κράτος δεν μπορεί να κατασκευάσει ένα τέμενος; Δεν έχει να κάνει το θέμα με το κόστος. Δεν κάναμε τίποτα και όταν είχαμε χρήματα», καταλήγει.

Στο δημοσίευμα, φιλοξενούνται δηλώσεις ενός Πακιστανού ταξιτζή του Μοχάμεντ Ζαφίρ ο οποιος δηλώνει: «Πρέπει να βλέπω πίσω από τον ώμο μου όταν πάω να προσευχηθώ στην Αθήνα», λόγω των ρατσιστικών επιθέσεων σε αυτοσχέδιους χώρους λατρείας των μουσουλμάνων. Παλιά τέτοιοι χώροι ήταν γεμάτοι, αλλά πλέον ο κόσμος είναι πολύ φοβισμένος ακόμη και για να πάει να προσευχηθεί. Η Ελλάδα πρέπει να αποφασίσει εάν θα είναι δημοκρατική χώρα, ή εάν θα επιστρέψει στον Μεσαίωνα», τονίζει. Αλήθεια στο Ισλαμαμπάντ, πόσες χριστιανικές εκκλησίες υπάρχουν;

Στη συνέχεια, το δημοσίευμα αναφέρεται και στις αντιδράσεις που εγείρονται σχετικά με την ανέγερση ισλαμικού τεμένους στο Βοτανικό, σημειώνοντας πως ο Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ έφτασε ως το ΣτΕ προκειμένου να το εμποδίσει, ενώ δυναμική είναι και η επέμβαση της Χρυσής Αυγής, η οποία δήλωσε σε παλαιότερο της σχόλιο: «Δεν υπάρχουν λεφτά για να ζήσει η Ελλάδα αξιοπρεπώς, αλλά υπάρχουν για να χτίσουν τέμενος».

Οι διαμαρτυρίες έχουν αρχίσει και γίνονται όλο και πιο έντονες έξω από την εγκαταλελειμένη ναυτική βάση στο Βοτανικό στην οποία θα κατασκευαστεί το τέμενος, αναφέρει το Reuters, το οποίο σημειώνει πως το ακροδεξιό «Εθνικό Μέτωπο» ήταν πίσω από ομάδες διαδηλωτών ντυμένων με στρατιωτικού τύπου ρούχα τον Μάιο.

Στους πιο φανατικούς διαμαρτυρόμενους κατά της ανέγερσης του τεμένους κατατάσσεται ο μητροπολίτης Σεραφείμ, ο οποίος σύμφωνα με το δημοσίευμα κάνει λόγο για «εξισλαμισμό» της Ελλάδας, ο οποίος μάλιστα απαντά στην κριτική που άσκησε η Διεθνής Αμνηστία στην Ελλάδα για το γεγονός πως η Αθήνα είναι η μόνη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα χωρίς τέμενος λέγοντας: «Θέλω να υπογραμμίσω πως η Αθήνα είναι η μόνη Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα η οποία πέρασα τέσσερις αιώνες σκλαβιά από το Ισλαμ και κατάφερε να απελευθερωθεί μόλις πριν από 200 χρόνια χύνοντας ''ποτάμια'' αίματος».

Πηγή ➤agioritikovima

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου