ΛΥΣΤΕ blog ➤ Πρόστιμα ύψους 390.000 ευρώ "μοίρασε" η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε μία τράπεζα και επτά εισπρακτικές εταιρίες, καθώς διαπιστώθηκε ότι είχαν παραβατική συμπεριφορά.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ασχολήθηκε με το θέμα κατόπιν πληθώρας καταγγελιών και
διαμαρτυριών που έγιναν εις βάρος εταιριών ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις.
Πιο αναλυτικά:
Στην εταιρεία ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΕ, για ανάθεση ενημέρωσης σε εταιρεία που δεν είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο- πρόστιμο 100.000 ευρώ
Στην εταιρεία CREDICOM CONSUMER FINANCE AE, για διενέργεια ενημέρωσης χωρίς να είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο-πρόστιμο 100.000 ευρώ
Στην εταιρεία FIRST CALL AE, για συχνότητα οχλήσεων πέραν της μιας ανά δεύτερη ημέρα, για κλήση που αφορούσε μη ληξιπρόθεσμη οφειλή, για ενημέρωση οικείων- πρόστιμο 65.000 ευρώ
Στην εταιρεία KLISIS SA, για συχνότητα οχλήσεων πέραν της μίας ανά δεύτερη ημέρα και για κλήση που αφορούσε μη ληξιπρόθεσμη οφειλή- πρόστιμο 45.000 ευρώ
Στην εταιρεία PRS HELLAS SA, για κλήση στο χώρο εργασίας, χωρίς να έχει δηλωθεί από τον οφειλέτη ως μοναδικός και για άρνηση χορήγησης αναλυτικών στοιχείων για το ύψος και την προέλευση της ληξιπρόθεσμης οφειλής- πρόστιμο 35.000 ευρώ
Στην εταιρεία EOS MATRIX AE, για ενόχληση στο χώρο εργασίας χωρίς να έχει δηλωθεί από τον οφειλέτη ο αριθμός ως μοναδικός- πρόστιμο 25.000 ευρώ
Στην εταιρεία E-VALUE MEΠΕ, για ενημέρωση πριν την πάροδο 10 ημερών από την ημερομηνία που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή- πρόστιμο 10.000 ευρώ
Στην εταιρεία TELEPERRFORMANCE DEBTORS INFORMATION SERVICES, για ενημέρωση πριν την πάροδο 10 ημερών από την ημερομηνία που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή -πρόστιμο 10.000 ευρώ.
news247.gr bloko.gr
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου