Δώρο... Πάσχα 1,35 εκ. ευρώ στους υπαλλήλους της Βουλής

elas-lyste.blogspot.gr


ΛΥΣΤΕ blog ➤ Ως ετήσια επιχορήγηση, δόθηκε τη Μ. Τετάρτη το ποσό των 1.350.000 ευρώ, από τον προϋπολογισμό του Κοινοβουλίου...
στο Ταμείο Αρωγής Υπαλλήλων Βουλής (ΤΑΥΒ), όπως αποκαλύπτει σήμερα η εφημερίδα Καθημερινή.
Η συγκεκριμένη επιχορήγηση αποτελεί έναν μόνο από τους 14 πόρους του Ταμείου, οι οποίοι περιγράφονται αναλυτικά στον Οργανισμό Λειτουργίας του. Οι σχετικές διατάξεις, βέβαια, του Κανονισμού Λειτουργίας του Ταμείου είναι συνήθως ασαφείς και γενικόλογες, με αποτέλεσμα τέτοιου είδους μπόνους στους υπαλλήλους της Βουλής να περνάνε συνήθως απαρατήρητα.

Κάποιοι, λοιπόν, από αυτούς τους πόρους είναι εκ μέρους του κράτους ή άλλου Νομικού ή Φυσικού Προσώπου, ως δωρεές ή παροχές. Επίσης αποτελούν κρατήσεις επί των τακτικών απολαβών των υπαλλήλων της Βουλής, αλλά και επιχορήγηση εκ μέρους του Προέδρου της Βουλής κατ' έτος "τουλάχιστον ίση με το διπλάσιο με τις εις βάρους των μετόχων διενεργούμενες κρατήσεις επί των τακτικών αποδοχών τους", όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στον Κανονισμό Λειτουργίας.

Πηγή ➤ tro-ma-ktiko.

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου