«Στα αρχίδια μου αν αυτοκτόνησαν»!

elas-lyste.blogspot.


ΛΥΣΤΕ blog ➤ Φαίνεται πως κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν τσίπα.

Την ώρα που λόγω κρίσης άνθρωποι απελπισμένοι βάζουν τέλος στην ζωή τους, πολιτευτής της ΝΔ γράφει στο fb «Στα αρχίδια μου αν αυτοκτόνησαν»!

Την οργή του κόσμου προκάλεσε η απάντηση του πολιτευτή της Ν.Δ στην Πάτρα Γιάννη Δριμάλα σε σχόλιο πολίτη.
Συγκεκριμένα γράφει ο Μάριος Α.:

"Ο Κύριος Giannis Drimalas πολιτευτής της ΟΝΝΕΔ & της ΝΔ ο οποίος μου έστειλε αίτημα φιλίας, με αφορμή ανάρτηση στον τοίχο του όπου έγραψε αυτολεξί τα λόγια του Αντώνη Σαμαρά στην πολιτική διαφήμιση της ΝΔ όπου και καταλήγει «ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ» και του απάντησα «Πάλι σήμερα είχαμε 3 αυτοκτονίες Γιάννη. Έχει δίκιο ο Σαμαράς. Θα τα καταφέρουμε. Να μην μείνει κανενας ζωντανος» μου έστειλε το ακόλουθο μύνημα στα εισερχόμενά μου:

«kalhspera!!!epidi den me 3ereis kai den se 3erw … gia na min paragnwristoume 8a protimousa na min 3anasxoliaseis ston teixo mou …. sta @@ mou an pe8anan – autoktonisan – skwto8ikan …. opws kai esena sta @@ sou an skwto8ikan 1000 stin tinisia ton perasmeno mhna!!!
mporeis na kaneis oti goustareis stis ekloges apla min me enoxleis….. euxaristw gia ton xrono sou!»"


Όπως ήταν λογικό μόλις ο Μάριος Α. ανέβασε την απάντηση του πολιτευτή έγινε χαμός και αυτό είχε ως συνέπεια ο Γιάννης Δριμάλας που είναι γνωστός στην Πάτρα έσπευσε αμέσως να αλλάξει τις φωτογραφίες του προφίλ του, ενώ στη συνέχεια άλλαξε και το όνομά του.



Εμείς αυτό που έχουμε να ρωτήσουμε στο εν λόγω κύριο είναι το εξής:

Σε ποια αρχίδια σου ρε γράφεις τις αυτοκτονίες του απελπισμένου κοσμάκη; Σε αυτά που δεν έχεις; 


Είναι ξεκάθαρο το ποιών αυτού του ανθρωποειδούς -η σκατόφατσα του κάνει μπαμ απο μακρυά- πόσο γελοίος είναι και πως μπροστά στο συμφέρον του αυτός είναι ικανός να πουλήσει και την ίδια του τη μάνα! Αν δεν το έχει κάνει ήδη!

Πραγματικά είναι εξοργιστικό που υπάρχουν τέτοια άτομα στο πολιτικό σκηνικό της Ελλάδας του 2012!

Καθίκι, βρωμερός, άθλιο απολειφάδι της πιο μαύρης εποχής της Ελληνικής Δημοκρατίας, ανορθόγραφος υπάνθρωπος, που ούτε νεκρούς δε σέβεται στο βωμό της ψηφοθηρίας και ζητάει την ψήφο μας θέλοντας να μας "εκπροσωπήσει"


Και κοίτα δριμάλα, πως διάολο σε λένε, να ξέρεις πλέον πολλοί σκέφτονται τα εξής:

"Όταν έρθει η ώρα να αυτοκτονήσω δεν θα γίνω ήρωας σαν το συνταξιούχο φαρμακοποιό.


Πηγή ➤ edopieria.

Share on Google Plus

Ανώνυμος

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου