Πάτρα: Ιερόσυλοι διέρρηξαν για έκτη φορά το ναό του νεκροταφείου...

elas-lyste_blogspot_gr.jpg

Έκοψαν με τροχό τα συρματοπλέγματα και έσπασαν την κλειδαριά, όμως το παγκάρι αυτή τη φορά ήταν άδειο.

Θρασύτατοι διαρρήκτες-ιερόσυλοι, που έχουν αναστατώσει την αστυνομία και τον δήμο Πάτρας με τις απανωτές διαρρήξεις στο Α' Δημοτικό Νεκτροταφείο, ξαναχτύπησαν τη νύχτα της Τρίτης προς την Τετάρτη.

Δεν πέρασαν παρά μόνο λίγα 24ωρα από την μεγάλη διάρρηξη με λεία πάνω από 2.000 ευρώ στον Ναό των Αγγέλων και χθες οι διαρρήκτες συμπλήρωσαν στον μακροσκελή πια κατάλογο των διαρρήξεών τους, την έκτη επίθεση στον Κοιμητήριο.

Παρά τα μέτρα ασφαλείας που έχει λάβει το προσωπικό του νεκροταφείου, οι δράστες δεν «κόλλησαν». Έκοψαν -πιθανότατα με τροχό- τα συρματοπλέγματα που είχαν τοποθετηθεί και διέρρηξαν την κλειδαριά του Ναού των Αγγέλων.

Για κακή τους τύχη όμως, δεν υπήρχαν χρήματα στο παγκάρι και έφυγαν ανενόχλητοι και άπραγοι.

Οι θρασύτατοι διαρρήκτες δεν υπολογίζουν πλέον τίποτε. Ούτε φοβούνται αν γίνουν αντιληπτοί.

Δήμος και Αστυνομία προσπαθούν να λύσουν  το μυστήριο και «κόψουν» τη φόρα των ιερόσυλων που μέσα σε διάτημα λίγο μεγαλύτερο του ενός μηνός έχουν χτυπήσει έξι φορές τους Ναούς του Νεκτροταφείου, ακόμη και το οστεοφυλάκιο και τα γραφεία του.

Πηγή ➤ protothema

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου