Η Μέρκελ νομίζει πως η Ρωσία είναι σε κάποιο… Μνημόνιο: «Δεν έχετε κάνει αρκετά για την κρίση»

elas-lyste.blogspot.gr


ΛΥΣΤΕ blog ➤ Με λόγια που θυμίζουν τις παραινέσεις προς την Ελλάδα όταν έλεγε πως η χώρα μας δεν έχιε μεν προχωρήσει στις μεταρρυθμίσεις αλλά μένουν πολλά να γίνουν  ακόμη  απευθύνθηκε η Α. Μέρκελ στη Ρωσία.

Υπέρ της εξέτασης νέων κυρώσεων σε βάρος της Ρωσίας τάχθηκε η Γερμανίδα καγκελάριος, η οποία θεωρεί πως η Ρωσία «δεν έχει κάνει αρκετά για την εφαρμογή της συμφωνίας της Γενεύης, με σκοπό την αποκλιμάκωση της κρίσης με την Ουκρανία»

«Μίλησα με τον Ρώσο πρόεδρο σήμερα το πρωί και του ξεκαθάρισα ξανά ότι η Ουκρανία από τη μία πλευρά έχει προχωρήσει σε μια σειρά από βήματα για να εφαρμόσει τη συμφωνία της Γενεύης, αλλά από την άλλη πλευρά δεν βλέπω καμία ρωσική υποστήριξη για τη συμφωνία, η οποία φυσικά θα είχε επιπτώσεις και στους αποσχιστές στην Ουκρανία» είπε η Μέρκελ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Βερολίνο με τον Πολωνό πρωθυπουργό Ντόναλντ Τουσκ.

Όπως είπε, «η Ρωσία έχει τη δύναμη, ή θα μπορούσε να έχει τη δύναμη, να οδηγήσει τους αποσχιστές σε έναν ειρηνικό δρόμο συζητήσεων για το Σύνταγμα και τις προετοιμασίες για τις εκλογές, όμως δυστυχώς λείπουν αυτά τα σημάδια».

Πρόσθεσε πως «γι’ αυτό τον λόγο θα πρέπει να αντιδράσουμε». «Θα πρόκειται για μια κοινή ευρωπαϊκή δράση και μια δράση από τη G7» διευκρίνισε.

Σημείωσε ακόμη ότι οι υπουργοί Εξωτερικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα συναντηθούν «το συντομότερο δυνατό» για να εξετάσουν την επιβολή νέων κυρώσεων εναντίον της Ρωσίας. «Πρέπει όχι μόνο να σκεφτούμε, αλλά παράλληλα να προβλέψουμε νέες κυρώσεις. Προς αυτή την κατεύθυνση θα συναντηθούν επίσης το συντομότερο δυνατό οι Ευρωπαίοι υπουργοί Εξωτερικών», πρόσθεσε

Πηγή ➤ defencenet.

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου