Την Τετάρτη δένουν κάβους τα πλοία....

elas-lyste.blogspot.gr (2).jpg

Δεμένα στα περισσότερα λιμάνια της χώρας, θα είναι τα πλοία την Τετάρτη 9 Απριλίου, λόγω συμμετοχής της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ.

Η ΠΝΟ με ανακοίνωσή της έχει προειδοποιήσει ότι δεν αποκλείεται να κλιμακώσει τις κινητοποιήσεις της, αν οι ακτοπλόοι δεν υπογράψουν με τη συνομοσπονδία των ναυτικών, νέα συλλογική σύμβαση εργασίας, που έληξε στα τέλη του 2013.

Σημειώνεται ότι για το θέμα αυτό υπήρξε πρόσφατα συνάντηση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) με τη διοίκηση της ΠΝΟ, χωρίς, ωστόσο να ληφθεί, κάποια συγκεκριμένη απόφαση.

Το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, με ρύθμιση που πέρασε πρόσφατα στο πολυνομοσχέδιο «Μέτρα Στήριξης και Ανάπτυξης της Ελληνικής Οικονομίας» δίνει τη δυνατότητα υπογραφής επιχειρησιακών συλλογικών συμβάσεων από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες και στη ναυτική εργασία.

Ωστόσο, με τη ρύθμιση αυτή έχουν εκφράσει τη διαφωνία τους οι ακτοπλόοι, ενώ η ΠΝΟ έχει αναφέρει ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί.

Σε ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού «ΠΕΝΕΝ» τονίζει ότι «η επάνδρωση και οι οργανικές συνθέσεις στην Ακτοπλοΐα θα είναι η επόμενη επίθεση σε βάρος των Ναυτεργατών, καθώς ήδη η κυβέρνηση προετοιμάζει το έδαφος για αυτό».

«Η 24ωρη απεργία στις 9 Απριλίου αποτελεί συνέχεια του απεργιακού αγώνα των ναυτεργατών σε μία σκληρή αναμέτρηση με τους εφοπλιστές και την κυβέρνηση που θέλουν την κατάργηση των θεμελιακών τους δικαιωμάτων στην απεργία και στις συλλογικές συμβάσεις εργασίας», τονίζουν σε κοινή ανακοίνωσή τους, η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), η Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής Εμπορικού Ναυτικού «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» η Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΑΓΕΝ) και Πανελλήνια Ενωση Συνταξιούχων Ναυτικών (ΠΕΣ/ΝΑΤ).

Στο μεταξύ, τη συμμετοχή τους, στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη 9 Απριλίου, αποφάσισαν τα πληρώματα στα ρυμουλκά σκάφη.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών, με επιστολή του προς την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, τον πλοηγικό σταθμό Πειραιά, τις εγκαταστάσεις των πετρελαιοειδών και της Διώρυγας της Κορίνθου, ανακοινώνει την ακινητοποίηση για ένα 24ωρο των ρυμουλκών σκαφών από τις 6 το πρωί της Τετάρτης 9 Απριλίου.

Τη συγκεκριμένη ημέρα, θα πραγματοποιηθεί ανοιχτό διοικητικό συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών στις 11:00 το πρωί, προκειμένου να ακουστούν απόψεις και να κατατεθούν προτάσεις για τις τρέχουσες εξελίξεις που αφορούν τον κλάδο αλλά και γενικότερα, όλους τους εργαζόμενους.

Πηγή ➤ candianews

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου