Την τελευταία του πνοή άφησε ένας 32χρονος Πακιστανός στο Καστέλι με το περιστατικό να αναδεικνύει με τον χειρότερο τρόπο τα τεράστια προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί με τις διαθεσιμότητες του προσωπικού στα κέντρα υγείας.
Πιο συγκεκριμένα, λόγω του κενού που έχει δημιουργήσει η διαθεσιμότητα των οδηγών στις βάρδιες για το ασθενοφόρο, οι γιατροί του κέντρου υγείας χρειάστηκε να πάνε στο περιστατικό με το δικό τους αυτοκίνητο !
Οι γιατροί έφτασαν στο σπίτι του και προχώρησαν σε καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση ενώ όταν πλέον έφτασε το ασθενοφόρο από το Αρκαλοχώρι ήταν ήδη αργά για τον 32χρονο ανδρα
Πηγή ➤cretablog
.png)
.jpg)
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου