Συγκλονίζει η ιστορία 45χρονης που νοσηλευόταν 3 μέρες αβοήθητη – «Πέθανε και στο νοσοκομείο γελούσαν!»



ΛΥΣΤΕ blog ➤ Μια αφήγηση που ΣΟΚΑΡΕΙ έκανε η κόρη της 45χρονης Μάργκαρετ Λάμπερτι, η οποία σφάδαζε από τους πόνους ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΜΕΡΕΣ σε πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Βρετανίας, χωρίς να τη βοηθήσει ΚΑΝΕΝΑΣ!
Η άτυχη γυναίκα σύμφωνα με το star, έφυγε τελικά από τη ζωή από πολλαπλή ανεπάρκεια οργάνων, με την κόρη της να διηγείται τις τελευταίες συγκλονιστικές της στιγμές, προκαλώντας φρίκη και αηδία για τους εν λόγω νοσοκομειακούς λειτουργούς (γιατρούς και νοσοκόμους/νοσοκόμες).
Η Λόρα Λάμπερτι, κόρη της 45χρονης γυναίκας, αποκαλύπτει πως όλο αυτό το διάστημα η μητέρα της ήταν πεσμένη στο πάτωμα μιας και δεν άντεχε τους αφόρητους πόνους στο στομάχι, έχοντας κουλουριαστεί, ζητώντας μερικά παυσίπονα για ν΄ανακουφιστεί:
«Αφού χτυπούσα το κουδούνι για 30 λεπτά συνεχόμενα, πήγα στο θάλαμο των νοσοκόμων. Εκείνες γελούσαν, έκαναν αστεία μεταξύ τους, και έπιναν τσάι, ενώ άλλες χάζευαν στο κομπιούτερ. Όταν ρώτησα μια εξ΄αυτών αν μπορεί να μου δώσει ένα παυσίπονο για τη μητέρα μου, μου είπε πως θα πρέπει να περιμένω τη σειρά μου γιατί υπήρχαν κι άλλοι ασθενείς.

Όταν είπα στη μητέρα μου πως πρέπει να περιμένει, άρχισε να μου λέει πως χρειάζεται τώρα ένα παυσίπονο, και σερνόταν στο πάτωμα από τον πόνο. Δεν μπορούσα καν να τη βοηθήσω ή να τη σηκώσω. Ήταν ένα τρομερό θέαμα. Σύρθηκε μέχρι τα θάλαμο των νοσοκόμων.

Έκλαιγε από τον πόνο και ήταν απελπισμένη. Νοσοκόμες πέρναγαν και δεν της έδιναν σημασία. Μία, της είπε να επιστρέψει στο κρεβάτι της γιατί ενοχλούσε τους πάντες. Γι΄αυτό και τράβηξα τις φωτογραφίες. Για να έχω στοιχεία. Είχα πάθει σοκ! Δεν ήξερα τι της συνέβαινε και κανείς δεν ασχολούνταν μαζί της. Νόμιζα πως η μητέρα μου ήταν στο ασφαλέστερο μέρος. Έφυγα και πίστευα πως κάποιος θα με ειδοποιούσε αν χειροτέρευε η κατάστασή της. Κανείς δεν το έκανε και στο τέλος πέθανε», καταλήγει η Λόρα η οποία λέει πως «άφησαν τη μητέρα μου να πεθάνει σαν ζώο».
Η οικογένεια έχει κινηθεί πλέον νομικά εναντίον του πανεπιστημιακού νοσοκομείο του Staffordshire, με κύριο αποδεικτικό στοιχείο τις φώτο από τις τελευταίες ώρες της μητέρας της, να σφαδάζει από τους πόνους στο πάτωμα!

margaret1


Πηγή ➤ makeleio.

Share on Google Plus

Νms

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου