Αστυνομικοί σε υπηρεσία με «σαράβαλα» περιπολικά – Ποιοι χρησιμοποιούν τα καινούργια οχήματα της ΕΛ.ΑΣ

elas-lyste.blogspot.


ΛΥΣΤΕ blog ➤ Συμβατικά οχήματα που ανήκουν στην Τροχαία Πατρών, έχουν περιέλθει προς χρήση σε τουλάχιστον τρεις Ανώτατους Αξιωματικούς  που υπηρετούν στην Αστυνομική Διεύθυνση Αχαΐας,  με  την ανάληψη των  καθηκόντων τους, μετά τις πρόσφατες κρίσεις στην ΕΛ.ΑΣ
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του patratora.gr, τα Ανώτατα στελέχη της τοπικής ΕΛ.ΑΣ χρησιμοποιούν τα οχήματα για την μετακίνηση τους σε 24ωρη βάση…!
Μάλιστα πηγές αναφέρουν πως τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, μέχρι πρότινος ήταν στην διάθεση της Τροχαίας Πατρών  και  εφοδιάζοντας τα με ραντάρ,  έκαναν μπλόκα για τον έλεγχο της υπερβολικής ταχύτητας.
Το γεγονός έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις στους κύκλους της Αστυνομίας, την ώρα που καταγράφονται σημαντικές ελείψεις στον απαρχαιωμένο στόλο των περιπολικών,  που όπως έχει καταγγελθεί κατ” επανάληψη και από τους συνδικαλιστές του κλάδου, θέτουν σε κίνδυνο ακόμα και την σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων σε αυτά.
«Σε λίγο οι μεταγωγές στα Δικαστήρια, θα γίνονται με ταξί», είναι μερικά από τα σχόλια που ψιθυρίζονται στα πηγαδάκια των Αστυνομικών.

Πηγή ➤ politikanet.

Share on Google Plus

Ανώνυμος

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια :

  1. Οταν τα "Ανωτατα" στελεχη της καταλαβουν ο Αστυφυλακας και ο Ειδικος Φρουρος βγαζουν την δουλεια για να παιρνουν αυτοι τα γαλονια τοτε ισως φιλοτιμηθουν να δωσουν και κανενα καινουργιο οχημα. Μεχρι τοτε καλα να ειναι το Δημοσιο που τους δινει καινουργια C4 με αλεξισφαιρο τζαμι γιατι αλλιως δεν μπορεις να πας στο σουπερ μαρκετ για να ψωνισεις εαν δεν εχεις αλεξισφαιρο τζαμι στο ΙΧ αυτοκινητο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή