Λιβαδειά: Φούλαρε το αυτοκίνητό του με βενζίνη και λίγα λεπτά αργότερα δεν έμεινε ούτε σταγόνα!

elas-lyste.blogspot.gr


ΛΥΣΤΕ blog ➤ Ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου σταμάτησε σε βενζινάδικο και αφού εβαλε βενζίνη, ξεκίνησε για το σπίτι του - Λίγα λεπτά αργότερα όμως στο όχημα δεν θα έμενε ούτε σταγόνα από το καύσιμο που είχε βάλει...

Υπεύθυνοι για όλα αυτά δύο νεαροί. Ειδικότερα, οι δύο δράστες πήγαν με αυτοκίνητο, σε περιοχή της Λιβαδειάς και ''ρούφηξαν'' βενζίνη από παρκαρισμένο αυτοκίνητο, ιδιοκτησίας 58χρονου. Την ώρα εκείνη όμως έγιναν αντιληπτοί από περίοικο ο οποίος ενημέρωσε την Αστυνομία.

Σύμφωνα με το evianews.com, οι αστυνομικοί εντόπισαν τους δύο δράστες, οι οποίοι στη θέα τους επιβιβάστηκαν στο όχημά τους και προσπάθησαν να διαφύγουν. Δεν τα κατάφεραν όμως και συνελήφθησαν.

Κατά την διάρκεια του ελέγχου που πραγματοποιήθηκε τόσο στο σημείο διάπραξης της κλοπής, όσο και εντός του οχήματος των δραστών, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν...

ένας πλαστικός σωλήνας, μήκους 2,5 περίπου μέτρων, τον οποίο χρησιμοποιούσαν ως αντλία για τη μετάγγιση του καυσίμου, ένα πλαστικό δοχείο, το οποίο περιείχε ποσότητα από την βενζίνη που είχαν μόλις αφαιρέσει, ένα χωνί και έναν μετρητή στάθμης υγρών, ένα άδειο πλαστικό δοχείο και την τάπα από το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου του 58χρο

Πηγή ➤ newsit.

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου