Πάτρα: Νερό «δηλητήριο» έστειλε στο Νοσοκομείο παιδιά στο Άνω Καστρίτσι...

elas-lyste_blogspot_gr.jpg

Με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας μεταφέρθηκαν τα ξημερώματα της Τετάρτης κάτοικοι -στην πλειοψηφιά τους μικρά παιδιά- του Άνω Καστριτσίου στο Νοσοκομείο…

Ο λόγος;

Η κατανάλωση νερού από την δεξαμενή υδροδότησης της περιοχής.

Σύμφωνα με καταγγελίες των κατοίκων της περιοχής στο patratora.gr, όσοι κατανάλωσαν νερό την περασμένη Τρίτη, λίγες ώρες αργότερα εμφάνισαν συμπτώμα γαστρεντερίτιδας, με αποτέλεσμα τις πρώτες πρωινές ώρες της Τετάρτης, να διακομισθούν στο Νοσοκομείο.

Στους περισσότερους χορηγήθηκε ορός, ενώ τουλάχιστον τρια παιδιά χρειάστηκε να παραμείνουν για περαιτέρω νοσηλεία. Μάλιστα χαρακτηριστικό της «πρωτόγνωρης» κατάστασης ήταν το πρωί της Τετάρτης να παρουσιαστεί μόνο ένας μαθητής στο σχολείο της περιοχής.

Το Άνω Καστρίτσι επί σειρά ετών, υδροδοτείται από «ακάλυπτη» δεξαμενή, και όπως καταγγέλεται ήταν θέμα χρόνου να συμβεί κάτι που να θέσει σε κίνδυνο την δημόσια υγεία, αφού στο εσωτερικό της μπορεί να «πέσει» οτιδήποτε και να καταληξει στις βρύσες των σπιτιών των κατοίκων.

«Ο κόμπος έφτασε στο χτένι», δηλώνουν οι κάτοικοι οι οποίοι μετά το περιστατικό, προειδοποιούν πως θα κινηθούν νομικά κατά παντός υπευθύνου ακόμα και με κατάθεση μηνύσεων, καθώς όπως δηλώνουν κανείς δεν μπορεί να «παίζει» με την υγεία των παιδιών τους και την δική τους.

Σε επικοινωνία που είχαν με τον Πρόεδρο του Δημοτικού Διαμερισμάτος, έλαβαν την διαβεβαίωση πως κλιμάκιο του Δήμου Πατρέων -στα διοικητικά όρια του οποίου ανήκουν- αύριο Παρασκευή 2 Μαΐου θα βρεθεί στην περιοχή, προκειμένου να κάνει τους απαραίτητους ελέγχους στην δεξαμενή.


Πάντως αυτό που καταγγέλουν οι κάτοικοι είναι το γεγονός πως ουδέποτε στην περιοχή δεν έχει εμφανιστεί κάποιο συνεργείο από την ΔΕΥΑΠ για την συντήρηση ή την χλωριάση της δεξαμενής.

Πηγή ➤makeleio

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου