Σε απολογία Ειδικός Φρουρός επειδή σε ρεπό του δε σήκωσε το κινητό!

elas-lyste_blogspot

Τον κάλεσαν στο κινητό του, σε ρεπό, δεν απάντησε και την επόμενη τον κάλεσαν σε απολογία.

Το περιστατικό είναι πέρα για πέρα αληθινό, αν και στο άκουσμά του, μοιάζει τραγελαφικό.

Νεαρός Αστυνομικός- Ειδικός Φρουρός που υπηρετεί στο ΑΤ Καματερού, εκτός υπηρεσίας, σε ημερήσια ανάπαυση (ρεπό), δέχθηκε κλήση από την Υπηρεσία του, στο κινητό του τηλέφωνο, δέκα λεπτά μετά τα μεσάνυχτα. Ο νεαρός Αστυνομικός είδε την αναπάντητη ως εγγραφή στην οθόνη του κινητού του τηλεφώνου, την επόμενη ημέρα. Όταν πήγε στην υπηρεσία τους, ενημερώθηκε ότι έχει παραπεμφθεί σε απολογία, γιατί.. "δεν άκουσε το κινητό του τηλέφωνο".

Με ανακοίνωση, το Σ.Ε.Φ.Ε.Α.Α, προς την πολιτική και φυσική ηγεσία της ΕΛΑΣ καθώς και προς τις αρμόδιες εποπτεύουσες υπηρεσίες του ΑΤ που υπηρετεί ο Ειδικός Φρουρός, κατήγγειλαν τη συμπεριφορά της Διοικητή του τμήματος.

"Εκείνο που μας εξοργίζει πραγματικά είναι το γεγονός του ότι πρωτίστως ενδιαφέρθηκε η υπηρεσία για την πειθαρχική δίωξη και δεν ανησύχησε καθόλου για το ενδεχόμενο, η μη απόκριση να οφείλεται σε ασθένεια ή ακόμη και θάνατο του συναδέλφου (στέλνοντας όχημα). Φυσικά σε καμιά περίπτωση δεν υπολογίστηκε το ενδεχόμενο, μεταμεσονύκτια κάποιος να κοιμάται!!", αναφέρεται με σκωπτικό ύφος στο κείμενο της επιστολής του το ΔΣ- ΣΕΦΕΑΑ προς τον Αρχηγό του Σώματος.

Η κατάσταση που επικρατεί σε μάχιμες υπηρεσίες και τμήματα, με περιορισμένο αριθμό προσωπικού και αυξημένο φόρτο υποθέσεων τις οποίες καλούνται να διευθετήσουν, με τα ρεπό των ενστόλων, είναι –δυστυχώς- πλέον παγιωμένη, με τα ρεπό να δίδονται με ...φειδώ (!).

"Δεν είναι η πρώτη φορά που επισκεπτόμαστε ή καταγγέλλουμε μη εφαρμογή του Νόμου για τον χρόνο εργασίας του αστυνομικού προσωπικού (και στο τμήμα Πετραλώνων), δεν είναι η μοναδική υπηρεσία που δείχνει στοιχεία διάλυσης και ερήμωσης, αλλά αυτή τη φορά έχουμε πέραν της υπηρεσιακής, συνδικαλιστικής νομικής ευθύνης, την ηθική και συναδελφική ευθύνη να τους απαλλάξουμε από αυτή την εργασιακή δουλεία", καταγγέλλει το ΣΕΦΕΑΑ με αφορμή αναφορές μελών της, που υπηρετούν στο αστυνομικό Τμήμα Πετραλώνων.

Όπως έχουν προαναγγείλει, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΦΕΑΑ την Δευτέρα 7 Ιουλίου θα επισκεφτούν το Αστυνομικό Τμήμα Πετραλώνων, ενώ καλούν και την ηγεσία της ΕΛΑΣ, να βρεθεί στην Αστυνομική υπηρεσία, ώστε να διαπιστώσει το πρόβλημα και να δώσει άμεσα λύση.

Πηγή ➤ politikanet

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου