Το παράπονο του Άκη....





Βρέθηκα στον Κορυδαλλό.....σʼενα κελλί πολύ στενό.
Απʼ τα ψηλά στα χαμηλά .... έπεσα ο καημένος
με άλλους στριμωγμένος...!!
Μα κανένας δεν μου φταίει για το χάλι μου
Οι μίζες φάγαν το κεφάλι μου.

Απο τις μίζες πουʼπερνα.....φουσκώσαν τα μυαλά μου
Ανέσεις είχα και λεφτά......ακίνητα και μετρητά
και τʼαυτοκινητά μου..!
Μα το σφάλμα όλο δικό μου πως κατάντησα
οι μίζες φταίνε που την πάτησα..!

Είχα ταλέντο και μυαλό.....κιʼ ήμουν για Record Guinness
Τοʼχα σαν χόμπυ και για σπόρ....να στήνω εύκολα Off Shore
και χίλιες δυο κομπίνες...!
Σαν πουλάκι όμως με πιάσαν απʼτη μύτη μου
Και πίκρανα... αααχ... τη Βίκυ μου...!

Μου πήραν και το σπίτι μου....στην Αεροπαγείτου
Κιʼο φουκαράς ο σκύλος μου ....πιστός που ηταν φίλος μου
γαυγίζει απʼτη ντροπή του...!
Σκόνη γίνανε τα σπίτια και τα πλούτη μου
και φασκελώνω... ΝΑΑ..! Τα μούτρα μου...!
 
Βρέθηκα στον Κορυδαλλό.....σʼενα κελλί πολύ στενό
 
Απʼ τα ψηλά στα χαμηλά .... έπεσα ο καημένος
Αναγνώστρια του Blog

elas-lyste
Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου