Έπεσε στο γκρεμό με το αυτοκίνητο και βγήκε χωρίς γρατσουνιά στην Λαμία....


Συνέβη λίγο μετά τις 3:00΄ το απόγευμα στο Γοργοπόταμο Λαμίας...

Ο ηλικιωμένος οδηγός με το παλιό αγροτικό κατέβαινε τον επαρχιακό δρόμο που βρίσκεται το μνημείο του Γοργοποτάμου.

Σε μια από τις στροφές κοντά στο μνημείο, όπου ήταν μάλιστα σταματημένο και ένα λεωφορείο με μαθητές που είχαν πάει εκδρομή, ο 77χρονος οδηγός έχασε τον έλεγχο και το αυτοκίνητο έφυγε εκτός δρόμου στο γκρεμό.


Το παλιό αγροτικό, αφού διέσχισε μια απόσταση περίπου 60 μέτρων ανάμεσα από δέντρα και πουρνάρια. Την τρελή πορεία του σταμάτησε η πυκνή δασική βλάστηση.

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί που τους συνόδευαν έτρεξαν και απεγκλώβισαν τον 77χρονο, ο οποίος ήταν σοκαρισμένος, αλλά ευτυχώς δεν είχε τραυματιστεί.

'Όπως είπε ο ίδιος δεν έπιασαν τα φρένα του παλιού Dacia.

Το σημαντικότερο όλων όμως είναι ότι δεν έπεσε πάνω στο σχολικό λεωφορείο , στο οποίο εκείνη τώρα επιβιβάζονταν οι μαθητές.

Πηγή ➤ lamiareport

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου