Φοιτήτρια νομικής εξασφαλίζει τα δίδακτρά της από διαδικτυακό στριπτίζ – Γδύνεται μπροστά στην web cam της!(Εικόνες)

elas-lyste.blogspot.gr.jpg


ΛΥΣΤΕ blog ➤ Η 25χρονη Vanessa Knowles είναι φοιτήτρια της νομικής και οι φιλοδοξίες της στην άσκηση του δικηγορικού επαγγέλματος τουλάχιστον υψηλές.

Η ίδια ωστόσο έχει εφεύρει τον κατά πολλούς ανορθόδοξο τρόπο για να καλύπτει τα δίδακτρα των σπουδών της, όπως το να γδύνεται μπροστά στην web cam της και να συγκεντρώνει χρήματα από τους 22,000 διαδικτυακούς θαυμαστές της.



Η ίδια δηλώνει: «Μόλις επισημάνω ότι χρειάζομαι κάτι για το πτυχίο μου, μέσα σε δέκα λεπτά έχει βρεθεί κάποιος να μου το πάρει. Επιπλέον είμαι πάντα νυμένοι με φίρμες γνωστών σχεδιαστών σύμφωνα με τις επιταγές της εργασίας μου».


Και συνεχίζει: «Μερικοί από τους καθηγητές μου, γνωρίζουν τι κάνω και κάνουν κάποια χοντροκομμένα αστεία. Αυτό που θέλω από τον κόσμο είναι να με θαυμάζουν όχι μόνο για το εντυπωσιακό στήθος μου».




Πηγή ➤ makeleio.

Share on Google Plus

Νms

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου