elas-lyste_blogspot_gr.jpg

Λάβαμε πριν λίγο ένα μήνυμα από αστυνομικό που μας παρουσιάζει τη κατάσταση που βρήκε σε επαρχιακό Α.Τ πολύ κοντά όμως στην Αθήνα. Δεν θα δημοσιεύσουμε τα στοιχεία του αστυνομικού ούτε του Α.Τ για λόγους που γνωρίζετε.
Διαβάστε τι μας έστειλε :

« Αγαπητοί συνάδελφοι, δεν είμαι ούτε συνδικαλιστής και ούτε έχω την πρόθεση να γίνω. Μετά από αυτό που αντίκρισα όμως νιώθω την ανάγκη να φωνάξω και να παλέψω για τα δικαιώματα μου. Τα δικά μου, των συναδέλφων μου  και της οικογένειας μου.

Πήγα λοιπόν μέσα στην εβδομάδα να συναντήσω ένα φιλικό μου πρόσωπο και συνάδελφο σε τμήμα της επαρχίας. Ένα Α.Τ που αστυνομεύει 30.000 μόνιμους κατοίκους και σχεδόν τους τετραπλάσιους σε καλοκαιρινή περίοδο. Έφτασα στο τμήμα πάρκαρα το αυτοκίνητο μου ακριβώς έξω από τη είσοδο του, βγήκα και περίμενα κάποιον όπως συνήθως γίνεται να μου πει ότι δεν μπορώ να αφήσω το όχημα μου εκεί. Δεν ήρθε όμως κανείς.

Σκέφτηκα θα είχε κάποια δουλειά, πήγε τουαλέτα ή κάτι άλλο. Φυσικά ότι και αν ήταν είναι απαράδεκτο να λείπει από τη θέση του ο σκοπός και παρατηρητής του τμήματος. Είχα στο μυαλό μου να τα «χώσω» στον φίλο μου και να του πω τι είναι αυτά που κάνετε. Κινδυνεύετε!

Μπήκα λοιπόν στο τμήμα το οποίο για να πας στο γραφείο Αξ.Υπ κλπ είχε σκάλες. Άρχισα να ανεβαίνω τις σκάλες και προς μεγάλη μου έκπληξη άκουσα ένα πουλί να κελαηδάει δυνατά. Ήταν η «προειδοποίηση» πως κάποιος ανεβαίνει τις σκάλες! Ήθελα τόσο πολύ να γελάσω αλλά συγχρόνως με έπιασε και πανικός.
Βρήκα τον φίλο μου μιλήσαμε. Είπαμε τα δικά μας και πήρα την απόφαση να του πω τα στραβά που είδα.

Που είναι ο σκοπός ρώτησα. Ποιος σκοπός μου απάντησε.
Γιατί είσαι μόνος σου στο τμήμα τον ρώτησα. Έχει γίνει κάτι και λείπουν οι υπόλοιποι τον ρώτησα.

Όχι μόνος μου είμαι σήμερα απάντησε.

Για να μην μακρηγορώ και σας κουράζω έμαθα ότι στο τμήμα έχουν μείνει 10 άτομα. Περιπολία δεν φτάνουν τα άτομα για να βγει και σκοπός ούτε καν στη φαντασία.

Τον ρώτησα γιατί δεν κάνουν κάτι. Μια αναφορά, μια καταγγελία κάτι ώστε να τονίσουν ότι κινδυνεύουν πρώτα αυτοί και φυσικά και οι πολίτες με την κατάσταση που επικρατεί. Κάναμε μου είπε αλλά ρε φίλε τι ψάχνεις να βρεις. Και αυτό που με αποστόμωσε ήταν όταν μου είπε ότι για την ασφάλεια του τμήματος και τη προσωπική τους, στηρίζονται στους ιδιοκτήτες των μαγαζιών που είναι ανοιχτά πέριξ του τμήματος .

Θα σκεφτεί κανείς πως μια χαρά περνάνε αυτοί, εκεί επαρχία είναι και δεν έχουν ανάγκη από αστυνομικούς. Είδα όμως τις δικογραφίες μαζεμένες και ρώτησα τι είναι όλα αυτά. Η απάντηση όπως φαντάζεστε κ εσείς ήταν πως κάθε μέρα έχουν διαρρήξεις , κλοπές και ληστείες με ανθρώπους που βιώνουν τη βία μέσα στα σπίτια τους.

Α ξέχασα να  αναφέρω πως όση ώρα ήμουν εκεί ο φίλος μου δεχόταν και πολίτες για έκδοση αστυνομικής ταυτότητας.

Έφυγα, κατέβηκα τις σκάλες απογοητευμένος με αυτά που είδα και άκουσα και το πουλί να κελαηδάει.

Μία ερώτηση όμως με τυραννάει επίμονα : Ποιος θα προστατεύσει τους συναδέλφους για να προστατέψουν μετά εκείνοι τους πολίτες; »

Το δικό μας σχόλιο;  Ο θεός βοηθός!

Πηγή ➤ politikanet

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου