Ήρθε το τέλος των εκστρατευτικών σωμάτων της ΕΛ.ΑΣ στον Έβρο; Έλλειψη χρημάτων στάση αποσπάσεων.

elas_blogspot_gr

ΛΥΣΤΕ blog ➤ Αναδημοσίευση της ενημέρωσης από τον πρόεδρο της ΠΟΣΥΦΥ, Π. Χαρέλα και από τη σελίδα της Ομοσπονδίας στο facebook.

"Εως την Κυριακή αναμένουμε τη νέα διαταγή για την ενίσχυση της επιχείρησης "ΑΣΠΙΔΑ". Επειδή έχει προκληθεί μεγάλη αναστάτωση σχετικά με τον εθελοντισμό και με τις μετακινήσεις για το νέο τρίμηνο, καταρχάς ενημερωθήκαμε οτι δεν θα προκληθεί σε αυτό το τρίμηνο δαπάνη μετακίνησης προσωπικού.

Αυτό σημαίνει οτι η επιχείρηση θα στηριχθεί τουλάχιστον για αυτό το τρίμηνο μόνο σε εθελοντές αστυνομικούς και μάλιστα με δικά τους έξοδα. Όσο αφορά για την μειωμένη εθελοντική δύναμη για την ΔΑ Ορεστιάδας και σχετικά με ενδεχόμενα που εξετάζει το Αρχηγείο, έχουμε καταθέσει σχετική πρόταση που δεν επηρεάζει την δύναμη των εθελοντών αλλά και οποιαδήποτε μεταβολή στη διαμονή τους.

Θεωρούμε οτι είναι εφικτό να μην μετακινηθεί κανείς. Ούτε από Δράμα και Ξάνθη αλλά ούτε και απο Αλεξανδρούπολη. Επειδή συνεχώς επικοινωνείτε με τα μέλη της ΠΟΣΥΦΥ για σχετική πληροφόρηση, για κάθε νεότερη εξέλιξη όσο και για την εκδοθείσα διαταγή, θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα και μέσω fb και της ιστοσελίδας μας ( www.posyfy.gr ) .

Πηγή ➤ bloko

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου