Με το να με πετάξουν εκτός Σώματος, στερούν από τα παιδιά μου τα προς το ζην και από εμένα το ηθικό για να κάνω σωστά τη δουλειά μου"

elas-lyste_blogspot

ΛΥΣΤΕ blog ➤ Μετανιωμένος ο αστυνομικός που χαστούκισε μετανάστη στη Κω - Του ζητάει συγγνώμη.

Στο νησί βρίσκεται κλιμάκιο των Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ. που ερευνά την υπόθεση.

Μετανιωμένος εμφανίζεται σε δηλώσεις του στη "Huff Post Greece" o 45χρονος αστυνομικός B.M. που υπηρετεί στη Κω, ο οποίος σήκωσε θύελλα αντιδράσεων με τη χειροδικία απέναντι σε μετανάστη, την ώρα που το επίμαχο βίντεο που κατέγραψε τη σκηνή, κάνει τον γύρο του κόσμου.

"Είμαι αθώος. Είμαι 45 χρόνων, έχω τρία ανήλικα παιδιά και καθημερινά πήγαινα στη δουλειά μου και έβλεπα μετανάστες να μου πετάνε πέτρες! Την ημέρα που τραβήχτηκε το βίντεο, τρεις αστυνομικοί είχαμε να αντιμετωπίσουμε 600 μετανάστες! Το μαχαίρι που κρατούσα είναι αραβικού τύπου.

Το πήρα από το έδαφος, προφανώς είχε πέσει από κάποιον μετανάστη. Αν έβλεπα σήμερα τον αλλοδαπό που χτύπησα θα του ζητούσα συγγνώμη! Εγώ πηγαίνω νερά και φαγητό τους μετανάστες. Με το να με πετάξουν εκτός Σώματος, στερούν από τα παιδιά μου τα προς το ζην και από εμένα το ηθικό για να κάνω σωστά τη δουλειά μου", λέει ο αστυνομικός, ο οποίος έχει καταγωγή από την Κω και τέθηκε σε διαθεσιμότητα από το αρχηγείο της ΕΛΑΣ.

Πηγή ➤ parapolitika

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου