Ξάνθη | Τα πιτσιρίκια μάζεψαν λεφτά για να στειρώσουν τα αδέσποτα



ΛΥΣΤΕ blog ➤ Η Βίκυ Χατζηιωαννίδου μέλος του Φιλοζωικού Ομίλου Ξάνθης (Φ.Ο.Ξ.) μας ενημέρωσε για το πώς οι μικροί μαθητές που νοιάζονται για τ’ αδέσποτα σκέφτηκαν να πουλήσουν τα παιχνίδια τους για να συγκεντρώσουν τα χρήματα που απαιτούνταν ώστε να στειρωθούν δύο αδέσποτα που φρόντιζαν στη γειτονιά τους.

Η κα Χατζηιωαννίδου εξηγεί: «Το μέλλον και η ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο είναι τα παιδιά», η χιλιοειπωμένη αυτή φράση έρχεται στο μυαλό μας κάθε φορά που τα πιτσιρίκια με τις πράξεις τους μας κάνουν όχι μόνο να νιώθουμε υπερήφανοι, αλλά και να αναθεωρήσουμε τη δική μας
συμπεριφορά και στάση ζωής απέναντι σε ότι συμβαίνει γύρω μας.

Αφορμή λοιπόν είναι ένα γεγονός που συνέβη πριν από μερικές ημέρες σε μια γειτονιά της Ξάνθης όπου μια παρέα εφτά μικρών παιδιών ηλικίας 7-12 ετών αποφάσισε ότι ανάμεσα στις ώρες που αφιέρωναν για τα παιχνίδια τους, υπήρχε χρόνος να κάνουν μια πράξη διαφορετική, ξεχωριστή και πολύ ανθρώπινη για τ’ αδέσποτα της γειτονιάς τους που ούτως ή άλλως φρόντιζαν.

Πιστεύοντας πως αυτά που ήδη έκαναν δεν ήταν αρκετά για τις ψυχές αυτές που τις περισσότερες φορές ταλαιπωρούνται και υποφέρουν από την εγκατάλειψη και την ανευθυνότητα των μεγάλων, συγκέντρωσαν μερικά από τα παιχνίδια τους που είτε δεν χρειάζονταν, είτε είχαν βαρεθεί και τα πούλησαν στη γειτονιά τους. Έτσι απλά!

Πήγαν λοιπόν από σπίτι σε σπίτι και κατάφεραν σε μία μόνο ημέρα να συγκεντρώσουν το ποσό των 116 ευρώ το οποίο επαρκούσε για τη στείρωση και τον εμβολιασμό δύο αδέσποτων ζώων σε συνεργασία με τον όμιλο. Αξίζουν λοιπόν συγχαρητήρια απ’ όλους μας και ιδιαίτερα από τον Φ.Ο.Ξ. στους μαθητές του 18ου Δημοτικού Σχολείου της Κυψέλης και του 1ου Γυμνασίου, στους δασκάλους τους και φυσικά στους γονείς των μικρών αυτών παιδιών που τους μαθαίνουν από τώρα να γίνονται υπεύθυνα και σκεπτόμενα άτομα.

Αυτή η πρωτοβουλία ας είναι η αρχή για πολλές άλλες που θα ακολουθήσουν στο μέλλον όχι μόνο από τα παιδιά αλλά και από τους μεγαλύτερους. Ανάλογες πράξεις θα έχουν πάντα την αμέριστη συμπαράσταση αλλά και την προβολή από τον Φ.Ο.Ξ. Ελπίζουμε ότι τα επόμενα χρόνια θα κυκλοφορούμε στους δρόμους, στις πλατείες, στις γειτονιές μας, βλέποντας όσο το δυνατόν λιγότερα αδέσποτα ζώα γιατί τόσο εμείς όσο κι αυτά αξίζουν μια καλύτερη ζωή!».


Πηγή ➤ schizas.

Share on Google Plus

Ανώνυμος

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου