«Θα κάνουμε αδέλφια μας, τα αδέλφια σας και γονείς μας τους γονείς σας» Το συγκινητικό γράμμα των φίλων των άτυχων κοριτσιών (διαβάστε το γράμμα)


«Θα σας θυμόμαστε για πάντα». Αυτή ήταν η υπόσχεση τον φίλων και των συμμαθητών .Με ένα συγκινητικό γράμμα αποχαιρέτισαν τα τέσσερα νεαρά κορίτσια τα οποία σκοτώθηκαν στο τραγικό τροχαίο δυστύχημα στον Άγιο Στέφανο...

Στο γράμμα το οποίο δημοσιεύθηκε στο volleynews.gr, τα οικεία πρόσωπα της Κατερίνας, της Μερίνης, της Σίας και της Μαρίνας εκφράζουν την θλίψη τους και την οδύνη τους για τον χαμό τους ενώ όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά «θα κάνουμε αδέλφια μας, τα αδέλφια σας και γονείς μας τους γονείς σας», ενώ επίσης ζητούν με τη συγκατάθεση του δημάρχου να μετονομαστεί σε οδός «Αγγέλων» η οδός Τραπεζούντος στην οποία έγινε το μοιραίο τροχαίο.

Ολόκληρο το γράμμα:
«Αγαπημένες μας φίλες, Κατερίνα, Μερίνη, Σία και Μαρίνα. Είμαστε όλοι εδώ για να σας πούμε το τελευταίο επίγειο αντίο.

Σε κάποιο βιβλίο είχα διαβάσει: Πεθαίνει μόνο ότι ξεχνιέται. Άρα εσείς δεν πεθάνετε γιατί θα σας θυμόμαστε για πάντα.

Ξέρουμε ότι μας βλέπετε. Νομίζω ότι θα ετοιμάζεστε για προπόνηση.
Η Κατερίνα θα βάφει τα μάτια της.
Η Μερίνη θα φτιάχνει τα μαλλιά της.

Η Σία θα φωνάζει ότι αργήσατε και η Μαρίνα θα σας περιμένει στο δεύτερο σύννεφο. Έτοιμη πρώτη. Φοβερό προνόμιο.

Μόνο εσείς ξέρετε πως παίζεται το βόλεϊ στα σύννεφα. Εμείς εδώ θα βαδίσουμε στους νέους δρόμους που έχουμε μπροστά μας. Σαν να σας κρατάμε από το χέρι.

Θα κάνουμε αδέλφια μας, τα αδέλφια σας και γονείς μας τους γονείς σας.
Καλό ταξίδι.

Υ.Γ.: Κύριε Δήμαρχε, αγαπητοί δημοτικοί σύμβουλοι, όλη η μαθητική κοινότητα απαιτεί η οδός Τραπεζούντος να αλλάξει όνομα και να γίνει οδός Αγγέλων. Φροντίστε το άμεσα…».


Πηγή ➤ tro-ma-ktiko

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου