Φαήλος Κρανιδιώτης - λόγω των... γουρουνιών δεν θα είμαι υποψήφιος ευρωβουλευτής...


Δεν θα χάνω το χρόνο μου «παλεύοντας στην λάσπη με το κάθε γουρούνι, όπου εσύ απλώς λερώνεσαι και το γουρούνι το ευχαριστιέται» αναφέρει σε δήλωσή του
Την απόφασή του να αποσύρει την υποψηφιότητά του από το ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ ανακοίνωσε με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο Φαήλος Κρανιδιώτης.

Ως αιτία για την απόφασή του αυτή επικαλείται «τη βρωμιά» που εξαπολύουν τις τελευταίες ημέρες οι ιδιεολογικοί του αντίπαλοι «επειδή δεν είμαι διατεθειμένος, ούτε και υποχρεωμένος, να ανεχθώ να γίνεται ένα ήσσονος σημασίας ζήτημα αντικείμενο τέτοιων πιέσεων προς την παράταξη και να σπαταλάω κι εγώ πολύτιμο χρόνο παλεύοντας στην λάσπη με το κάθε γουρούνι, όπου εσύ απλώς λερώνεσαι και το γουρούνι το ευχαριστιέται».

Είχε προηγηθεί το βράδυ της Κυριακής μια οξύτατη δήλωση του ΣΥΡΙΖΑ
στην οποία υπενθύμιζε δηλώσεις του κ. Κρανιδιώτη όπως «Εγώ δεν βρίζω πατριώτες, δεν βρίζω εθνικιστές, Φυλάω τις "σφαίρες" μου για τον αληθινό αντίπαλο» και «Το σκυλολόϊ του ΣΥΡΙΖΑ, των αντεξουσιαστών και τ' αρχίδια μου τα δυο, μου επιτίθενται με μίσος γιατί δεν βρίζω, γιατί απευθύνομαι στην βάση της ΧΑ, γιατί δηλώνω και είμαι Εθνικιστής, γιατί δεν νοιώθω ΚΑΝΕΝΑ δέος για όλους αυτούς τους μαλάκες»

«Αυτός ο άνθρωπος, σύμβουλος του Πρωθυπουργού, ανακοίνωσε  σήμερα στο Μega πως θα είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής με την ΝΔ. Κι ύστερα ψάχνουμε να βρούμε αν ο Μπαλτάκος ήταν ο μοναδικός ακροδεξιός στο περιβάλλον Σαμαρά. Στην πραγματικότητα ο κ. Σαμαράς είναι ο επικεφαλής της ακροδεξιάς δράκας που διοικεί την ΝΔ» ανέφερε στην ανακοίνωση του ο ΣΥΡΙΖΑ.

Ολόκληρη η δήλωση του κ. Κρανιδιώτη έχει ως εξής:

«Αδέρφια, τις τελευταίες μέρες παρακολούθησα, κι εσείς μαζί, ένα εμετικό συκοφαντικό παιχνίδι με στόχο εμένα αλλά κυρίως την παράταξη και τον Πρόεδρο της, με επίκεντρο την ενδεχόμενη υποψηφιότητα μου για την Ευρωβουλή. Λες και δεν είναι οι ψηφοφόροι, ο λαός που θα αποφασίσει ποιος θα εκλεγεί και ποιος όχι.

»Η αντζέντα που παίζουν οι ιδεολογικοί μας αντίπαλο είναι η ταύτιση κάθε εθνικής φωνής με τον φασισμό, τον ρατσισμό, την ακροδεξιά και η επιβολή, ξανά, των γνωστών ενοχών στην παράταξη για ζητήματα που ποτέ δεν μας αφορούσαν ούτε και μας αφορούν. Κάθε πολιτική, που αφορά πχ το πρώτο δικαίωμα των πολιτών, την ασφάλεια, ή την καταστολή της λαθρομετανάστευσης, βαφτίζεται «ακροδεξιά», αν και είναι απλώς λογική κι αναγκαία για τα εθνικά και λαϊκά συμφέροντα.

»Επειδή δεν είμαι διατεθειμένος, ούτε και υποχρεωμένος, να ανεχθώ άλλο όλη αυτή την βρωμιά και να γίνεται ένα ήσσονος σημασίας ζήτημα αντικείμενο τέτοιων πιέσεων προς την παράταξη και να σπαταλάω κι εγώ πολύτιμο χρόνο παλεύοντας στην λάσπη με το κάθε γουρούνι, όπου εσύ απλώς λερώνεσαι και το γουρούνι το ευχαριστιέται.

»Επειδή ανήκω στον κόσμο της εργασίας κι όσα βλέπετε, ακούτε και διαβάζετε από μένα, είναι στο υστέρημα του χρόνου μου από τον αγώνα της επιβίωσης, χωρίς αντιμισθίες και χωρίς αργομισθίες, αφού ποτέ, πλην της στρατιωτικής μου θητείας, δεν πήρα μισθό από το κράτος, ούτε από συγκροτήματα κι επιχειρηματίες, επιλέγοντας μόνο το ελεύθερο επάγγελμα κι άρα ουδόλως με ενδιαφέρει να κάνω την πολιτική βιοπορισμό.

»Γι' αυτό λοιπόν, ώστε να διευκολυνθούν άπαντες, σας ανακοινώνω πως δεν θα είμαι υποψήφιος και θα μείνω συνεπής στις ιδέες μου, ζώντας σύμφωνα με αυτές και λέγοντας πάντα την αλήθεια. Είναι κι εύκολη δουλειά. Πάντα θυμάσαι τι είπες και δεν χρειάζεται να σκαρφίζεσαι δικαιολογίες.»

Πηγή ➤ protothema

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια :

  1. Ευτυχώς υπαρχουν και πατριώτες σαν τον Φαήλο.Το μόνο που θα ήθελα να ξέρει ειναι πως υπάρχουν πολλοί που αγαπάνε την πατρίδα τους χωρις φανατισμό και μισαλλοδοξία με την ελπίδα αυτο να τον κάνει να συνεχίσει ακούραστα να μας εκπροσωπεί στο δημόσιο λόγο και την κυβέρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή