ΛΥΣΤΕ blog ➤ Πήγα να πάρω ένα φάρμακο για τον πατέρα μου και διαπίστωσα πως η συνολική χρέωση ανά φάρμακο και ανά συνταγή...
έχει αυξηθεί τόσο πολύ που "συμφέρει" τελικά να το αγοράσω χωρίς συνταγή αφού θα πρέπει να πληρώσω και τον γιατρό που θα μου τη γράψει. Τελικά για τους "κυρίους" που μας κυβερνάνε είμαστε μόνο νούμερα και τίποτε άλλο αφού ο περιβόητος εξορθολογισμός της φαρμακευτικής δαπάνης δεν ήταν τίποτε άλλο από ένα φτηνό κόλπο όπου το κράτος θα φόρτωνε στις πλάτες των ασφαλισμένων επιπλέον βάρος και κόστος.Λένε πως τα ταμεία δεν αντέχουν άλλο. Μπα τι μας λες;Και οι εισφορές που πληρώνω εδώ και δεκαετίες πού είναι; Μου αρκεί βέβαια που με τη βοήθεια του Θεού έχω την υγεία μου και δεν θέλω ούτε να ξέρω ζωγραφιστά τα νοσοκομεία και τους γιατρούς , αλλά αν τα χρειαστώ θα τα ξαναπληρώσω;Εσείς "κύριοι" που διαφεντεύετε τις τύχες μας άραγε έχετε ποτέ πληρώσει από την τσεπούλα σας έστω και ένα ευρώ σε εισφορές , γιατρούς, και φάρμακα ή σας τα πληρώνουμε εμείς και αυτά όπως και τόσα άλλα; Αλλά όπως λέει και ο σοφός λαός ο χορτάτος τον νηστικό δεν τον σκέφτεται. Προσέξτε μόνο γιατί όποιος σκάβει το λάκκο του άλλου στο τέλος πέφτει ο ίδιος μέσα.
Αναγνώστης
Πηγή ➤ tro-ma-ktiko.
.png)

Εγω θελω να βγω σε καποιον σπο αυτους να τους ρωτξσω μια γυναικα πολυτεκνη μανα με τεσσερα ανεργα παιδια κ με χαρτι νοσοκειου πως ειναι ανηκανη για εργαδια για ποιο λογο δεν την βγαζουν αναπηρικη συνταξη; με οξυγονο κ μασκα υπνου κ φαρμακα ολη μερα. Μπορει καποιος να βοηθηση να βρω μια ακρη;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή