Λαμία: "Τζάμπα" η κινητοποίηση της αστυνομίας - Δεν έγινε η δίκη Κορκονέα - Σαραλιώτη.

elas-lyste_blogspot_gr2ZDSL58U.jpg

Απόρθητο φρούριο ήταν από νωρίς το πρωί το Εφετείο Λαμίας...

Δρακόντεια μέτρα ασφαλείας με περισσότερους από διακόσιους αστυνομικούς το πρωί γύρω από το Εφετείο Λαμίας, όπου θα γινόταν σε δεύτερο βαθμό η δίκη των Κορκονέα - Σαραλιώτη.

Ωστόσο πριν από λίγο σήμανε λήξη συναγερμού, αφού η δίκη δεν ξεκίνησε καν για δυο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι απεργούν οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι και δεν μπορούσε να γίνει η μεταγωγή του Κορκονέα από τις φυλακές Δομοκού στη Λαμία και ο δεύτερος είναι ότι απεργούσε η Γραμματέας της έδρας του Μικτού Ορκωτού.

Για την πολύκροτη δίκη θα οριστεί νέα δικάσιμος που σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι Οκτώβριο με Νοέμβριο.

Αλήθεια αφού τα παραπάνω ήταν γνωστά, τουλάχιστον από χθες, γιατί όλη αυτή η υπερβολική κινητοποίηση με μετακίνηση αστυνομικών από Αθήνα και όλους τους νομούς της Στερεάς;

Στην περίπτωση αυτή οι συνδικαλιστές της αστυνομίας δεν θα καταγγείλουν τη σπατάλη των χρημάτων του Έλληνα φορολογούμενου πολίτη;

Πηγή ➤ lamiareport

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια :