Ώρα μηδέν για τα Windows XP: Η Microsoft τα εγκαταλείπει από την Τρίτη 8-4-2014..



ΛΥΣΤΕ blog ➤  Εδώ και μήνες είχε ανακοινωθεί η απόφαση της Microsoft να διακόψει μετά τις 8 Απριλίου την τεχνική υποστήριξη για τα Windows XP, καλώντας όσους χρησιμοποιούν ακόμα το εν λόγω λειτουργικό σύστημα να το αναβαθμίσουν σε κάποιο νεώτερο (Vista, 7 ή 8) για λόγους ασφαλείας.

Η μέρα αυτή ήρθε: Αύριο Τρίτη, η Microsoft εγκαταλείπει τα XP, και όσοι τα χρησιμοποιούν μένουν εκτεθειμένοι σε κενά ασφαλείας, για τα οποία πλέον δε θα υπάρχει καμία υποστήριξη, ενώ ούτε τα προγράμματα antivirus θα μπορούν να κάνουν κάτι γι’ αυτά, κι έτσι οι χάκερ θα μπορούν να κάνουν… πάρτυ.


Το πρόβλημα είναι ότι τα XP, παρότι μετρούν ήδη 13 χρόνια ζωής, χρησιμοποιούνται ακόμα ευρέως από ιδιώτες, εταιρείες και δημόσιες υπηρεσίες ανά τον κόσμο, κι έτσι οι κίνδυνοι είναι αυξημένοι. Μάλιστα, οι ειδικοί συνιστούν στους χρήστες υπολογιστών που επιμένουν στα XP να μην προχωρούν σε online συναλλαγές με τράπεζες, αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα και γενικά ανταλλαγές ευαίσθητων προσωπικών και επαγγελματικών δεδομένων. Υπό ιδανικές συνθήκες, οι υπολογιστές με ΧΡ θα πρέπει να μην είναι δικτυωμένοι, αλλά να χρησιμοποιούνται μόνο για επεξεργασία κειμένου, παιχνίδια κ.α.

Οπότε, αν χρησιμοποιείτε ακόμα Windows XP, έχετε λίγες ώρες ακόμα καιρό για να τα εγκαταλείψετε κι εσείς…





eglimatikotita

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου