Βενιζέλειο Νοσοκομείο: Xάθηκαν 300 φιάλες αίματος λόγω διαθεσιμότητας

elas-lyste.blogspot.gr


ΛΥΣΤΕ blog ➤ Άμεσος κίνδυνο για τη δημόσια υγεία και τα αποθέματα μονάδων αίματος στα νοσοκομεία αποτελεί το γεγονός ότι περίπου 15 ημέρες δεν υπάρχουν οδηγοί ασθενοφόρων, καθώς έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα, με αποτέλεσμα η Κινητή Μονάδα του Βενιζέλειου Νοσοκομείου να βρίσκεται ακινητοποιημένη.

Όλο μάλιστα αυτό το διάστημα, όπως εξήγησε ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Βενιζέλειου Νοσοκομείου Γιώργος Χονδροζουμάκης, εκατοντάδες φιάλες αίματος χάθηκαν, ενώ όσες αιμοληψίες ήταν κατορθωτό να γίνουν πραγματοποιήθηκαν με τρόπους και με μέσα προηγούμενων δεκαετιών, πράγμα αδιανόητο.

«Μετά από μια έρευνα που κάναμε στο Κέντρο Αιμοληψίας, πρέπει να χάθηκαν τουλάχιστον 300 φιάλες αίματος το διάστημα που ξεκίνησε η ιστορία με τη διαθεσιμότητα. Για να κάνουμε μια μεγάλη εξόρμηση στη Σητεία για παράδειγμα ή σε κάποιο πιο μακρινό μέρος, πρέπει να μας ακολουθεί η Κινητή Μονάδα Αιμοληψίας του νοσοκομείου γιατί διαθέτει ψυγείο όπου μπορούν να διατηρηθούν οι ποσότητες αίματος. Δε γίνεται λοιπόν μια στιγμή να μας αναγκάζουν να γυρίσουμε πίσω 15 χρόνια, όταν χρησιμοποιούνταν ψυγειάκια για να κάνουμε αιμοληψίες», είπε ο κ. Χονδροζουμάκης, περιγράφοντας την κατάσταση.

Πηγή ➤ defencenet.

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου