Δείτε πώς μία γυναίκα Αστυνομικός χρειάστηκε μόλις λίγα λεπτά για να αλλάξει τη ζωή ενός μικρού παιδιού.

elas.lyste_blogspot

ΛΥΣΤΕ blog ➤ "Kαλή σας ημέρα και καλή εβδομάδα να έχετε.

Αισθάνθηκα την ανάγκη να σας στείλω αυτό το μήνυμα για να σας πω κάτι που μου συνεβη την προηγούμενη εβδομαδα

Ένα πρωινό ενώ περίμενα στην ουρά να σηκώσω χρήματα από ενα Α.Τ.Μ. κοντά στο σπίτι μου και ενω ειχα περίπου 15 ανθρωπους μπροστά μου, προσπαθούσα κάπως να απασχολήσω την πεντάχρονη κόρη μου, η οποία περίμενε μαζί μου όρθια και μην έχοντας υπομονή γκρίνιαζε αφόρητα. Βέβαια ήταν λογικό γιατι περιμέναμε ηδη αρκετή ώρα και για ενα τοσο μικρο παιδι ήταν κουραστικο.

20 μέτρα πιο μακριά μας βρίσκονταν 2 αστυνομικοί. Ένας ανδρας και μία γυναίκα

Για να ηρεμήσω την κόρη μου την είπα πως η αστυνομία θα την έκλεινε στη φυλακή αν δεν ήταν ήσυχη. Τότε η αστυνομικός μας πλησίασε και ρώτησε την κόρη μου πως την λένε.

Εκείνη την ντράπηκε και δεν απάντησε. Τότε η αστυνομικός έβγαλε από την τσέπη της ένα αρκουδάκι που φορούσε μπλουζάκι μέ ένα όνομα επάνω. Έβγαλε το μπλουζάκι απο το αρκουδάκι και χάρισε το αρκουδάκι στην κόρη μου, λέγοντας της πως αυτό το παιχνίδι είναι της κόρης της που έχει την ίδια ηλικία με τη δική μου.

Μετά από αυτό η κόρη μου την πλησίασε λίγο περισσότερο. Η αστυνομικός πριν φύγει από κοντά μας της είπε πολύ γλυκά και ήρεμα πως κανένας αστυνομικός δεν πειράζει τα μικρά παιδιά και ότι η αστυνομία υπάρχει για να βοηθάει κάθε μικρό παιδί που κινδυνεύει.

Μετά από αυτό η κόρη μου ηρέμησε μέχρι που σήκωσα τα χρήματα και φύγαμε.

Το περίεργο όμως που με έκανε να σας γράψω αυτό το μήνυμα, είναι ότι απο εκείνη την ημέρα η κόρη μου δεν αφήνει καθόλου αυτό το αρκουδάκι. Δεν με άφησε καν να της το πλύνω. Επίσης, μου λεει πως όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει κι αυτή ξανθιά αστυνομικός. Το κυριότερο όμως είναι ότι δείχνει να φοβάται λιγότερο και να κοιμάται πιο ήρεμα το βράδυ.

Το ξέρω πως ακούγονται κάπως όλα αυτά.... Ομως αισθάνομαι την ανάγκη να πως ένα ευχαριστώ σε αυτή την αστυνομικό και μία συγνώμη για το ότι χρησιμοποιούσα την αστυνομία για να φοβερίσω το παιδί μου.

Πηγή ➤policenet


Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου