elas-lyste.blogspot


ΛΥΣΤΕ blog ➤ " Έχω τραβήξει νεκρούς, διαμελισμένα πτώματα από τρακαρισμένα αυτοκίνητα. Έχω πει ψέματα σε ανθρώπους που πέθαιναν, τους είπα ότι θα είναι μια χαρά όπως κράτούσα το χέρι τους και παρακολούθουσα τη ζωή τους να σβήνει.

Έχω κρατήσει μωρά που πεθαίνουν στα χέρια μου, παιδιά που έχουν κακοποιήσει οι ίδιοι τους οι γονείς. Έχω αγοράσει φαγητό για ανθρώπους που ήταν ψυχικά άρρωστοι και δεν είχαν φάει εδώ και καιρό. Εγκληματίες έχουν προσπαθήσει να με μαχαιρώσουν.

Έχω δώσει μάχες με αναρχικούς που μου στήνουν ενέδρες με καδρόνια και μολότωφ επειδή φοράω στολή. Έχω δεχτεί πυροβολισμούς απο πολεμικά όπλα ενώ είμαι ακινητος, χωρίς να εχω πουθενά να κρυφτώ. Εχω πιστεψει οτι δε θα γυρισω σπιτι μου πολλες φορες. Έχω σώσει γυναίκες που τρώγαν ξύλο από τον σύζυγό τους και τις έχω δει να επιστρέφουν σ´αυτόν.

Έχω κρατήσει πετσέτες σε τραύματα που αιμορραγούν. Έχω Κάνει τεχνητή αναπνοή, ενώ ήξερα ότι δεν θα βοηθούσε, απλά για να κάνω να νιώσουν καλύτερα τα μέλη της οικογένειας. Έχω γκρεμίσει πόρτες για να μπώ σε φλεγόμενα σπίτια. Έχω Κυνήγησει φυγάδες.

Έχω βρεθεί σε καταδιώξεις ληστών με τρελές ταχύτητες. Έχω οδηγήσει σαν τρελός για να βοηθήσω έναν συνάδελφο που κινδύνευε. Έχω βάλει πολλούς ανθρώπους στη φυλακή. Έχω δώσει σε πολυ περισσότερους δευτερη ευκαιρία. Έχω προσευχηθεί για ανθρώπους που δεν ξέρω καν. Ναι, και κατά καιρούς εχω φερθεί βίαια, όταν έπρεπε να γίνει.

Μου έχουν λείψει τα Χριστούγεννα και οι άλλες γιορτές με την οικογένεια μου περισσότερο από όλα. Και οταν γυρνάω σπίτι τα ζω και τα βλεπω ξανα και ξανα όλα αυτα...

Κάθε αστυνομικός που ξέρω έχει κάνει κάποια ή όλα αυτά και πολλά άλλα . Δεν θέλουμε τον οίκτο σου, δε μας νοιάζει ο σεβασμός σου. Αφήστε μας να κάνουμε τη δουλειά μας, μόνο αυτό."

Πηγή ➤ Ομοσπονδιακή Αστυνομική Συσπείρωση

Share on Google Plus

elas lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 σχόλια :

  1. Όχι είναι ψευδές το δημοσίευμα. Ότι έχει σχέση με φωτιές, πλημμύρες και απεγκλωβισμους από τρακαρισμένο αμάξια, αναλαμβάνει μόνο η πυροσβεστική. Ότι εχει σχέση με τραυματισμό, τεχνητές αναπνοές εγκαύματα οι διασώστες του Εκαβ, και σεισμους ειδική ομάδα καταστροφών και μόνο τα σκυλιά ίσως να είναι της αστυνομίας. Τί έμεινε λοιπόν για την αστυνομία? Η καταγραφή και μόνο συμβάντων, να ρίχνουν ξυλο σε διαδηλωτές και μετανάστες και όταν υπάρχει ανάγκη να παρεμβουν να αργοπορουν ή να μην συμμετέχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να μη χρειαστείς ποτέ την βοήθεια του αστυνομικού. Είσαι εμπαθής και δεν έχεις ιδέα τι λες.
      Να το κοιτάξεις σε ψυχίατρο. Έχεις σοβαρό πρόβλημα.

      Διαγραφή