Ο Μαλέλης παραδέχεται..."Στα νιάτα μου πετούσα μολότοφ...Έτσι γνώρισα και τη γυναίκα μου"

 

Ας μεταφέρουμε απλά τα λεγόμενα ενός ακόμη mediαρχη κατευθύνει την κοινή γνώμη:

"Την Σταματέρη τη γνώρισα σε διαδήλωση. Ήταν δίπλα μου και......
πετούσε μολότοφ!"

Ο Σταμάτης Μαλέλης ήταν ανέκαθεν ένας πολιτικοποιημένος άνθρωπος που δεν εφησύχαζε ποτέ! Μιλώντας για τα φοιτητικά του χρόνια λέει: "Ήμουν σε οργανώσεις στο πανεπιστήμιο και πηγαίναμε σε διαδηλώσεις και χτυπιόμασταν και ρίχναμε μολότοφ.

Σε μια τέτοια διαδήλωσε γνώρισα και τη Σταματέρη. Δίπλα μου, πετούσε μολότοφ. Η μεγάλη μου έκπληξη δε, ήταν όταν την είδα σε μια διαδήλωση έξω από το Πολυτεχνείο. Ήταν έγκυος στην κόρη μου κι έρχινε μολότοφ!".

Χρειάζεται να σχολιάσουμε κάτι..;

Πασπαρτού

Share on Google Plus

Unknown

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου