Έλληνας της Αυστραλίας μηνύει καζίνο επειδή έχασε 1 δισεκατομμύριο ευρώ!!! (Μαλακία χωρίς σύνορα...)

Μήνυση σε καζίνο της Μελβούρνης έκανε Έλληνας ομογενής ο οποίος έχασε ένα δισεκατομμύριο ευρώ μέσα σε 14 μήνες καθώς όπως δήλωσε, το καζίνο γνώριζε ότι είναι εθισμένος στον τζόγο και τον παρότρυναν να παίξει γνωρίζοντας την αρρώστια του προκειμένου να κερδοσκοπήσουν.

Ο Χάρι Κακαβάς γνωστός κτηματομεσίτης της Αυστραλίας ο οποίος πουλούσε πολυτελή σπίτια στην Χρυσή Ακτή, ισχυρίζεται ότι η διοίκηση του Crown Casino της Μελβούρνης στο οποίο έπαιζε κυρίως μπακαρά, ήξερε ότι ήταν εθισμένος στον τζόγο και τον εκμεταλλεύτηκαν προκειμένου να κερδίσουν από την αρρώστια του.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εφημερίδα «Canberra Tines», ο Κακαβάς ήταν τόσο παθιασμένος με τον τζόγο που είχε φτάσει σε σημείο να ποντάρει 300.000 ευρώ την παρτίδα, ενώ τον Μάιο του 2006 κατάφερε σε μόλις μιάμιση ώρα να χάσει 150 εκατομμύρια ευρώ.


 ethel-sinadelfos
Share on Google Plus

Ανώνυμος

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου