elas-lyste

ΛΥΣΤΕ blog ➤ Καλησπέρα,Καλή δύναμη,Θα ήθελα ν αφήσω αυτό... 

Εχθές 2/3/2020 την ώρα που κάποιοι πετούσαν αετό,που κάποιοι έκαναν πικ-νικ με τα παιδιά τους και κάποιοι απλά τη βόλτα τους για λίγο καθαρό αέρα στα μωρά τους με τους τελευταίους μαζί κι εγώ.

Την ίδια ώρα που τα δικά μας παιδιά βρίσκονται στα σύνορα μας ξάγρυπνα να αντιστέκονται για την δική μας ασφάλεια και το γαλανόλευκο της σημαίας μας, την ίδια ώρα που Ίσως ο πατέρας του παιδιού μου χρειαστεί να ξανα βάλει τα χακί για να βοηθήσει τ αδέλφια του συνέβη το εξής... καθώς περπατούσα αγκαλιά με το παιδί μου λίγα μέτρα μπροστά μου υπήρχε μια μικρή ομάδα αντρών που μοίραζε κάποια φυλλάδια κ φώναζαν κάτι απο ντουντούκα που λόγο οχλαγωγίας δεν άκουσα, μέχρι που έφτασα σχεδόν δίπλα τους..

Ένας απο αυτούς λοιπόν στάθηκε μπροστά μου άπλωσε ένα απ τα φυλλάδια του πάκου που κρατούσε και μου είπε : "Για τον ρατσισμό που βιώνουν αυτή τη στιγμή οι πρόσφυγες και κατά της κυβέρνησης που έκλεισε τα σύνορα και ταλαιπωρούν τόσους ανθρώπους μαζί και παιδιά" κοίταξα για μια στιγμή το μωρό που κρατούσα στα χέρια μου, το παιδί μου, που κάποια χρόνια αργότερα ίσως να είναι κι αυτό σε κάποια πρώτη γραμμή να πολεμά για τη πατρίδα και τη σημαία αυτής και του απάντησα..

"Να πας να βάλεις τα χακί σου,αν τα εβαλες ποτέ και να πας να στηθείς δίπλα στα αδέλφια σου εκει πάνω, αν όχι μαζί με όλους αυτούς να φύγετε κι εσείς απ την Ελλάδα μας" καθώς τον προσπερνουσα μάζευε το χέρι του με το φυλλάδιο. Την ένταση της φωνής μου δεν την κατάλαβα μέχρι που είδα τα βλέμματα όλων όσων βρίσκονταν εκεί καρφωμένα πάνω μου..για κάποιους ίσως ήμουν υπερβολική σε κάποιους να φάνηκα χαζή δε ξέρω..ξέρω όμως πως είδα βλέμματα ανθρώπων κάθε ηλικίας αντρών και γυναικών να με κοιτάζουν σαν η δική μου φωνή εκείνη την ώρα να ήταν η φωνή όλων!!

Κουράγιο λεβέντες γης,θάλασσας και ουρανού!!! Κουράγιο Ελλάδα! Εύχομαι κάποια στιγμή μαζί με τους εισβολείς να καταφέρουμε να διώξουμε κι αυτούς που υπάρχουν ήδη εδώ..αυτούς που προδίδουν εσάς εμάς και το χώμα που πατούμε.

Ειρήνη Π.

Πηγή ➤ elas-lyste

Share on Google Plus

elas lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου