Ο Θεσσαλονικιός Αστυνομικός που έριξε το fb.

elas-lyste.blogspot

ΛΥΣΤΕ blog ➤ Μια ανάρτησή του στο facebook έγινε… viral! Δέχτηκε περισσότερα από 1.100 LIKES, ενώ εάν κανείς θελήσει να διαβάσει τα σχόλια που έγιναν από διάφορους χρήστες (γνωστούς του και μη) θα θελήσει περίπου μισή ημέρα, αφού ούτε λίγο ούτε πολύ ξεπερνούν τα 400. Ο Κωνσταντίνος Ανεστίδης εδώ και δυο εβδομάδες περίπου δεν προλαβαίνει να απαντά σε μηνύματα και κλήσεις. Υπολογίζει ότι τα τηλέφωνα ξεπερνούν τα 1.500 και τα μηνύματα αγγίζουν τα χίλια.

Διαβάστε την αναρτησή του.

Το 1981 ξεκίνησα από το χωριό μου την Λακκιά Θεσσαλονίκης το υπέροχο ταξίδι μου στην Ελληνική Αστυνομία.
Το ταξίδι αυτό διήρκησε 36 ολόκληρα χρόνια.Στην διάρκειά του τα είχε όλα:χαρές,επιτυχίες,ατέλειωτες ώρες δουλειάς,άγχος,λύπες.
Σήμερα το ταξίδι έφτασε στο τέλος της διαδρομής του!Ευχαριστώ από την καρδιά μου όλους τους συναδέρφους μου ευχόμενος καλή
δύναμη και καλή συνέχεια και πάντα με το θάρρος να σας κοιτώ όλους στα μάτια!
Αποχωρώ από την Ελληνική Αστυνομία με ψηλά το κεφάλι και θέλω να πιστεύω ότι έκανα ότι καλύτερο μπορούσα!
Θέλω να πιστέυω ότι αφήνω θετικό πρόσημο στην πόλη της Θεσσαλονίκης,της αγαπημένης μου πόλης!

Η πρόσφατη απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη να τον… αποστρατεύσει προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων. Όχι τυχαία, αφού ο κ. Ανεστίδης για χρόνια είναι ένας άνθρωπος αγαπητός στην  κοινωνίας της πόλης. Απλός, προσιτός και αποτελεσματικός που πάντα έδειχνε και θα εξακολουθήσει να δείχνει… το ανθρώπινο πρόσωπο της αστυνομίας.




Στις 22 Ιανουαρίου, ο ίδιος αποχαιρέτισε τους συναδέλφους του στο σώμα μέσω facebook. Είχε προηγηθεί η κρίση του από το Ανώτατο Συμβούλιο Κρίσεων, το οποίο θεώρησε τον μέχρι πρότινος βοηθό του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Θεσσαλονίκης, ως ευδοκίμως τερματίσαντα την υπηρεσία του και τον προήγαγε στον βαθμό του Υποστρατήγου εκτός των οργανικών θέσεων.

Αποχωρώντας μετά από 36 χρόνια από την Ελληνική Αστυνομία τι αφήνετε πίσω σας;

Πέρα από κάθε τι άλλο παίρνω μαζί μου εμπειρίες και αναμνήσεις μιας πορείας που αγάπησα πραγματικά καθώς και την αγάπη και την εκτίμηση των συναδέλφων μου.

Υπάρχει πικρία για το γεγονός ότι αποστρατεύεστε;

Ανθρώπινα μετά από μια 36χρονη πορεία είναι δύσκολο να σου ανακοινώνεται σε ένα βράδυ ότι περνάς στην εφεδρεία και να μην σε στεναχωρεί.

Μια ανάρτησή σας στο facebook προκάλεσε… περισσότερα από χίλια likes και περίπου 400 σχόλια! Γίνατε viral! Υποθέτω ότι έχετε δεχτεί εκατοντάδες τηλέφωνα και μηνύματα. Πως αισθάνεστε για αυτή την ανταπόκριση του κόσμου;

Αυτή ακριβώς η ανταπόκριση και η εκτίμηση στο πρόσωπό μου ήταν για μένα τα «παράσημα» της 36χρονης πορείας μου. Τους ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου. Με συγκίνησαν ιδιαίτερα. Άνθρωποι που με ήξεραν προσωπικά ή όχι, άνθρωποι από την υπηρεσία μου αλλά και από το φιλικό περίγυρό μου έσπευσαν να μου δείξουν το ενδιαφέρον και την εκτίμησή τους. Αισθάνομαι ευγνώμων.

Ναρκωτικά, δολοφόνοι, πόρνες, επιχειρήσεις «σκούπα».  Ποια ήταν η… δυσκολότερη υπόθεση της ζωής σας, γιατί και πως την… εξαρθρώσατε;

Μέσα στα 36 αυτά χρόνια έχουν υπάρξει κατά καιρούς πολλές υποθέσεις με λιγότερες ή περισσότερες δυσκολίες. Η υπηρεσία όμως που με σημάδεψε ήταν η υποδιεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων Βόρειας Ελλάδας. Υπηρετώντας εκεί ως διευθυντής τα τελευταία χρόνια, χειριζόμενος διάφορες υποθέσεις διαφθοράς δημοσίων λειτουργών διαπίστωσα μετά λύπης ότι υπάρχουν δημόσιοι λειτουργεί οι οποίοι εκμεταλλεύονται τη θέση του για ίδιον όφελος. Σε αρκετές τέτοιες περιπτώσεις η υπηρεσία μου προέβη μεθοδικά στη σύλληψη αρκετών τέτοιων επίορκων δημοσίων λειτουργών.

Τώρα που θα γίνετε… «καλός πολίτης» τι θα κάνετε; Ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι; Θα σας ενδιέφερε να ασχοληθείτε με την πολιτική;

Σε πρώτη φάση θα χαρώ τον ελεύθερο χρόνο μου με τα άτομα που αγαπώ και ήταν πάντα κοντά μου, όπως η οικογένεια και οι φίλοι μου. Όπου μπορώ να προσφέρω θα συνεχίσω να το κάνω. Όσον αφορά την πολιτική, όπως έλεγε και ο Θουκυδίδης στον «Επιτάφιο»: «επιβάλλεται ο πολίτης να ασχολείται με τα κοινά για να είναι χρήσιμος».


Τι θυμάστε πιο έντονα από τα τόσα χρόνια υπηρεσίας;

Όταν εικοσάχρονο παιδί τοποθετήθηκα ως Ενωμοτάρχης στην αστυνομική διεύθυνση Λέσβου και για επτά χρόνια έζησα εκεί πολλές ανθρώπινες ιστορίες και δέθηκα πολύ με την τοπική κοινωνία επιβεβαιώνοντας τη ρήση που θέλει αυτούς που υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές να κλαίνε δυο φορές: μια όταν πηγαίνουν και μια όταν φεύγουν. Βέβαια η ζωή «συνωμότησε» και επισκέπτομαι το νησί κάθε χρόνο λόγω καταγωγής της συζύγου μου.

Ποιο είναι το μήνυμα που στέλνετε στους συναδέλφους σας;

Αστυνομία με ανθρώπινο πρόσωπο. Όταν ο αστυνομικός αντιμετωπίζει τον πολίτη σαν άνθρωπο με τα όποια λάθη του και του φέρεται ανθρώπινα και με σεβασμό, τότε η αστυνομία μπορεί να καταφέρει πάρα πολλά. Πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι είμαστε κομμάτι της κοινωνίας, προερχόμαστε από αυτή και προοριζόμαστε γι’ αυτή επιδεικνύοντας πάντα και σε κάθε μέλος της τον σεβασμό και την αξία που του αρμόζει.

Οι κανόνες της… αστυνομίας, η ιεραρχία, οι άγραφοι και οι γραπτοί κανόνες του σώματος ισχύουν και στην προσωπική σας ζωή; Πως είστε όταν δεν φοράτε τη… στολή;

Είτε φορώντας τη στολή είτε όχι εξέφραζα πάντα τον εαυτό μου. Έναν άνθρωπο κοινωνικό που του αρέσει η καλή παρέα, τα ταξίδια, οι βόλτες στην όμορφη πόλη μας, η μουσική και το ποδόσφαιρο.

Πόσες φορές θέλατε να αντιδράσετε αλλά δεν λέγατε τίποτα λόγω… άνωθεν εντολών;

Πολλές φορές ένας δημόσιος υπάλληλος, πόσο μάλλον ένας αστυνομικός και μάλιστα αξιωματικός δεοντολογικά επιβάλλεται, να εφαρμόσει εντολές που μπορεί και να μην τον εκφράζουν. Σε αρκετές περιπτώσεις αποτέλεσα κι εγώ μέλος αυτού του κανόνα ελπίζοντας πως η μεγαλύτερη εμπειρία και γνώση των ανωτέρων μου ίσως θα διέψευδε στην πορεία τις αρχικές μου επιφυλάξεις.

Πηγή ➤ karfitsa

Share on Google Plus

elas lyste

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια :

  1. ΣΥΓΑΡΗΤΗΡΙΑ Στρατηγέ Κωνσταντίνε το περιεχόμενο
    Της αναρτησεως σας με ενθουσίασε πολύ.
    Συμπέρασμα τα γραφόμενα
    Και το περιεχόμενο του λόγου σας
    Άριστο
    Συνετός
    στην υπηρεσία σας την οποία τιμήσαμε επί 36χρονια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή