ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ...

Επιστολή εν ενεργεία αστυνομικού…ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ...

21 Μαρτίου 2013

21:28

Είμαι αστυνομικός εδώ και 25 χρόνια,πατέρας 2 παιδιών διαζευγμένος,η κατάσταση

έχει φθάσει στο απροχώρητο. Με την εφαρμογή του μνημονίου όπως και άλλοι

Αστυνομικοί… βρισκόμαστε σε κρίση, αφού ο μέσος όρος είναι στα 500-700 ευρώ για αστυνομικούς με προϋπηρεσία τουλάχιστον 20 ετών. Την τελευταία διετία οι μισθοί μας μειώθηκαν 45%, ενώ τα προβλήματα στις αστυνομικές υπηρεσίες συνεχώς αυξάνονται με φυσικό επακόλουθο και στον κύκλο

Της οικογένειάς μου.

«Ο τομέας της ασφάλειας των πολιτών, βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στο φιλότιμο του αστυνομικού, που και αυτό με το πέρασμα του χρόνου έχει χαθεί, και το αποτέλεσμα να είναι αποδιοπομπαίος τράγος και κάνει τη δουλειά που δεν μπορεί να κάνει άλλη υπηρεσία στο δημόσιο τομέα»,

Εκείνο όμως που δεν μπορεί να χαθεί είναι Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΉ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΑΤΕ

 <<ΌΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΕΤΕ>>

 ΜΕ 420 ευρώ καλούμε εγώ και η οικογενειά μου να καλύψω τις βασικές ανάγκες για την επιβίωση μας

Εκεί μας φθάσατε ΝΤΡΟΠΗ μπορεί να νιώθει κανείς.

Βρισκόμαστε σε έναν άχαρο ρόλο, να προσπαθούμε κάτω από δύσκολες συνθήκες να παλέψουμε με το

Εγκλημα που οργιάζει.Είμαστε κει εμείς απλοί εργαζόμενοι,κομμάτι αυτής της κοινωνίας εργαζόμενος

 Με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΌΧΙ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ όπως Εσείς θα θέλατε να είμαι !!!

 Ανθρώπινη αξιοπρέπεια σημαίνει αυτοσεβασμός, συνείδηση των δικαιωμάτων και της αξίας του ανθρώπου,που εσείς ως κράτος οφέιλατε να μου δώσετε,αλλά αντίθετα θέσατε σε κίνδυνο την αξιοπρεπειά μου αρα δεν έχετε λόγο ύπαρξης...

 ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΜΟΥ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΩΣ ΑΝΤΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΜΟΥ!!!

 ΜΑ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΘΑ ΕΊΝΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ!!!

ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ Η ΤΙΜΗ ΜΟΥ

ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ

ΑΡΧΙΦ.  Μ.ΑΝΔΡΕΑΣ
elas-lyste.blogspot.gr
Share on Google Plus

Explorer

"Περί ευθύνης: Τα άρθρα δεν αποτελούν απαραίτητα θέση της ομάδας του "elas.lyste.blogspot.gr". Αναρτούμε κάθε άρθρο που αποτελεί κατα την γνώμη μας ερέθισμα προς προβληματισμό και σκέψη. Tο elas-lyste.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στο ιστολόγιο μας!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 σχόλια :

  1. Φίλε μου σε καταλαβαίνω αλλα εχεις και κατι κρατήσεις απ οτι βλέπω 782ευρω απο δάνεια που εχεις λάβει , οποτε το συνολο των αποδοχών σου ειναι 1201 ευρω . Το πρόβλημα γνωστο πια ! ολοι ρυθμίσαμε την ζωή μας και τις αναγκες μας συμφωνα με αυτα που λαμβάναμε .Εγιναν μειώσεις , κρατήσεις κ.α. αλλα μονο στους μισθούς , οχι στο κόστος ζωής , οχι στις οικονομικες υποχρεώσεις μας. ειμαστε χαμένοι όλοι αλλα δεν μπορουμε να κάνουμε κάτι άμεσα για να το αλλάξουμε . μονο υπομονή και αυτή με αξιοπρέπεια και φιλοτιμο ! καλή δύναμη σε όλους μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρόλα αυτά εσύ συνεχίζεις να προστατεύεις αυτούς που σου πήραν την αξιοπρέπεια σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή